Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med fortrolighedsaftale for finansiering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er nu nået så langt med min forretningsplan at jeg lige er nået til den sidste del som er selve finansieringen. Projektet er stort, så det kræver et betydlig kapital i form af et eget inskud, banklån og en del via ekstern finansiering fx. via en business angel.

Egen del og bankens del er i det nærmeste afklaret, men inden jeg tager fadt i de eksterne muligheder vil jeg have fadt på et godkendt "Non Disclosure Agreement". Er der nogen der hved hvor jeg kan finde et der virker?

Jeg er godt klar over at man skal oplyse hele planen med budgets og det hele i en dialog med en mulig investor, men jeg vil gere prøve at sikre mig (konceptet) mest muligt. (i tilfælde af at det ikke bliver til en aftale).

Er det i ovrigt noget andet man skal tænke over i den forbindelse?

Mvh, Tompa

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linken. Hvis jeg bruger den første med "hemmelig aftalen", (lidt tilpasset), er det nogen der hved om den holder vand?

Ellers noget man skal tænke over?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du læst de lange og detaljerede vejledninger der er på de to sider jeg linker til?

Der vil jeg altså mene du kan finde de svar du søger - jeg kan ihvertfald ikke tilføje noget brugbart til dem. Så læs tingene ordentligt igennem....og hvis det ikke giver dig dine svar, så er mit forslag du hiver fat i en jurist, for så er vi sandsynligvis ude i så tekniske spørgsmål, at langt de fleste lægmænd vil komme til kort.

Prøv f.eks. at hive fat i Kristian Holte, der har profilen "Simply Law". Han virker som en ret fornuftig fyr, der ved hvad han taler om....og så er han vist yderst rimelig med sine priser - hvis altså ikke du kan lokke et gratis råd ud af ham.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er helt enig i, at det kan ikke anbefales nok at rådføre sig med en advokat i denne forbindelse.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)