Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Fra Tyrkiet ! Hjælp Søges !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

 

Jeg vil importere nogle kort fra Tyrkiet til min virksomhed, som jeg skal benytte for at sælge videre her i Danmark.

Jeg har ikke helt styr på det med told/afgifter vedr. import fra Tyrkiet.

Skal man skal betale told når man importerer varer fra Tyrkiet, og hvor meget % lægger tolden på ? Hvordan skal man angive tolden osv..

Håber at der er nogen herinde som kan hjælpe ...

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at ringe til told og skat! de kan nok være dig behjælpelig :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Det har jeg prøvet, men forstod ikke lige helt. Håber at der er nogen herinde som kan

komme med en bedre og detaljeret forklaring om hvordan og hvorledes det foregår

angående told og regler mv.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger herinde, vil du finde et utal af tråde, der handler om import fra ikke-EU-lande. Der er en masse svar på spørgsmål, der ligner dit.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som hovedregel skal du betale told og moms for varer du importere fra tyrkiet, men man kan få reduceret tolden på en del produkter hvis afsender kan fremskaffe et ATR Carnet. Har brug for mere info om produktet, for at kunne oplyse dig %-sats mv.,  og hvis du ønsker det kan jeg også hjælpe dig med at importere og fortolde varerne for dig...

Jeg er selvstændig speditør og kan fanges på tlf 23235786  / email: ics@forwarder.dk

De bedste weekend-hilsner

/Sune

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune,

Jeg har netop sendt dig mail med lidt flere detaljer angående min import fra tyrkiet til danmark.

Hvis der er andre herinde som muligvis kan hjælpe vedr. import, spedition, told osv

må de meget gerne skrive og kontakte mig..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)