Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

revisor bondefanger

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis din analogi skal holde vand svarer det til at du kommer ind på restaurenten og beder om en smagsprøve på dels forretten, hovedretten og desserten hvilket resulterer i en regning fra kokken.

Jeg står selv tit i situationen med telefonopkald til afklaring af problemstillinger - er det noget der kan klares på et par minutter hjælper jeg gerne kvit og frit i håb om et potentielt salg efterfølgende eller for at pleje eksisterende kunder. Men er det noget der skal bruges tid på er jeg ikke bleg for at sende en regning; jeg har aldrig fået klager herfor - tværtimod siger mange at jeg endelig må sende en faktura for hjælpen.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)