Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2600kr om måneden på adwords eller på SEO????

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står i et dilemma om hvorvidt jeg skal kaste mine penge efter adwords eller noget mere intensiv søgemaskine optimering.

I min google analyse har jeg kun 35 der kommer ind på min side via adwords, men jeg har har 700 via google. Jeg har intet redskab til at registrere om de 35 bliver kunder og jeg har heller ingen fornemmelse af om det løfter mig højere op på google at have en adwordskonto.

Så skal jeg:

- droppe adwords?

- bruge nogle flere penge på SEO

- og i så fald, nogen anbefalinger?

På forhånd tak.

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Der er flere parameter der spiller ind. Det "smukke" ved søgemaskineoptimering er at du kommer til at kaste rigtig mange penge efter det, før det giver effekt. Omvendt med adwords så har du besøgende fra første krone du bruger.

Jeg synes du skal kombinere det, og jeg vil meget gerne give dig nogle gode råd til hvordan du kan gøre det mest effektivt..

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bringer dig ikke længere frem organisk at bruge penge på AdWords. Men find nogle værktøjer til at måle hvad du får ud af din AdWords trafik.

En kombination af AdWords og organisk SEO giver oftest det bedste resultat.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du nærmere bruge pengene på at få installeret analytics, så du kan se, hvad din trafik er værd

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror allerede, at trådstarter har Analytics.. 

Som AdWords mand vil jeg anbefale at kaste pengene efter AdWords. Det giver resultater her og nu, så du kan se en effekt af dette. Imens AdWords kører til x antal kroner om måneden kan du læse nogle af de fine e-bøger omkring SEO, der er blevet skrevet og derfra løbende optimere dit site. 

Dette vil forhåbentligt give dig nogle resultater her og nu, samt give dig blod på tanden til at få endnu mere ud af Google via ordentlig søgemaskineoptimering. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg mener egentlig ikke det bør være et valg. Du kan bedst vurdere hvordan vægtningen skal være på de forskellige områder, men du bør ikke undlade nogle af dem.

Jeg anser SEO som værende en langsigtet investering, mens adwords giver dig omsætning her og nu. 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid lidt skejser efter SEO LEX 11.

Brug resten af pengene på AdWords. Læs et kapitel eller to i SEO LEX hver dag, og implementer rådene løbende. 

Det vil på sigt give det bedste resultat, men det er klart, at det kræver tid.

Jeg ville under ingen omstændigheder betale folk for at lave SEO for mig. Medmindre jeg en dag havde så mange sider og så meget indhold (og penge på spil), at det kunne svare sig.

Men for dig vil jeg sige - som andre også er inde på - at en kombination er den bedste langsigtede løsning.

Og så får du lige et link med på vejen: Tandlæge København

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Har du prøvet facebook ads?

 

Mvh

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Morten,

Har du prøvet facebook ads?

 

Mvh

 

Eller åbne en tandlægeklinik i Second Life

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for de fine svar - og endnu engang imponerende hurtigt.

Jeg bruger Danaweb til min hjemmeside, da de har lavet en eller anden aftale med dansk tandlæge forening så man får en symbolsk rabat, men jeg syntes jeg har fået pænt meget for mine penge iforhold til mit behov og rigtig meget i forhold til tidligere hjemmesider jeg har fået lavet.

De laver min SEO og sender google analyse månedeligt. Det fungere rimeligt og er på et lille år kommet godt op ad google. Jeg har 14 ansatte jeg skal holde styr på samtidigt med at jeg er en super nørd der skal følge med i alt fagligt nyt inden for odontologien, og så lige se mine børn en gang imellem, så hvor end spændende SEO lex 11 lyder, så kommer jeg ikke til at sidde selv og lave de store forandringer i kodning eller opsætning af hjemmeside, da syntes jeg bare at det er mere spændende at læse om porcelænsfræsere og cad/cam teknologi.....

Jeg har jo ikke noget direkte salg via min hjemmeside, men kan fra næste uge tilbyde online booking også til nye patienter, så jeg er selvfølgelig interesseret at få så mange nye ind, men kan ikke lige helt se hvordan jeg skal registrere hvem der gør hvad. Jeg  får også en høj bounce rate, da min online booking ligger på en anden server der kommunikere direkte med min aftale bog.

Jeg har ikke prøvet facebook ads - har for en lille måned siden oprettet en facebook profil for klinikken, og da også overvejet nogle ads - havde du prøvet det Frederik? Er det effektivt?

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)