Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR registrering og leje af lejlighed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og skal til at flytte fra London til København, det er dog umiddelbart ikke helt nemt at finde en lejlighed der passer til min pengepung (max 6.300 inkl. alt) og 2v. 

Har dog fundet en der kræver man er CVR registreret og dermed kan fremleje lejligheden til 1-2 personer. Da jeg ikke har fået registreret min virksomhed endnu, tænkte jeg at det var en god undskyldning for at få det gjort og en måde at få fat i lejligheden på? 

Nogen der ved hvordan forløbet så ville blive?

På forhånd mange tak

Mvh. Dennis Nielsen

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder det ikke lidt skummelt? ikke at jeg kender noget til det men lyder det ikke som om udlejer prøver at rende fra et eller andet.

Ved at flere brugt bils forhandlere sælgere nogle biler til cvr numre så de derved slipper for garantien....

men ved som sagt ikke om der gælder det samme her, tænkte bare....

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være fordi udlejer ikke gider have bøvl med huslejenævnet. Når man lejer ud til CVR nummer er lejeloven sat ud af spil.

Hvis man spørger huslejenævnet, så må lejligheden sikkert kun koster ca. 4000 kr. Enten vil han tjene en skilling på den eller også lægger han selv 6300 kr. i den og vil gerne have pengene hjem.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tænkte nok det var noget i den stil, men må man så overhovdet bo i lejligheden?

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan be- eller afkraefte?

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)