Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside virker ikke :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Klokken er nu ved at være mange, og jeg burde vel egentlig vente med det her til i morgen. Men det kan jeg altså ikke! For jeg har siddet de sidste 2 timer og prøvet på at sætte min hjemmeside op ! Jeg har gjort alt som der står i den guide jeg følger (en guide jeg fik med da jeg fik en "pakke" til at lave en reward side) men der sker bare ikke noget når jeg går ind på siden.

Jeg bruger GoDaddy, og jeg har først lige lavet Databasen i aften, ved ikke om der går lidt tid før at den bliver "aktiv"?? Er der nogen der ved om der går tid før en database eller hjemmeside bliver "aktiv" eller har jeg gjort noget forkert?

http://www.voucherx.net/

på forhånd tak :)

:o) 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du læser på din side så står der 

If you are the owner of this web site you have not uploaded (or incorrectly uploaded) your web site. For information on uploading your web site using FTP client software or web design software, click here for FTP Upload Information.

Så du har gjort et eller andet forkert :) dit domæne og webhost ser ud til at virke fint


Fortsat god aften 

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

:o) 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have lagt scriptet et niveau op (op i HTML mappen). Når jeg tilgår din hjemmeside med /root kommer jeg til siden, der godtnok i øjeblikket bare består af en masse MySQL fejl...

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

super, tak for hjælpen :D

og angående det med MySQL, altså når jeg går ind under mine databaser og kigger under status står den på "setup" så tror bare jeg skal vente :) det tog også 1dag før mit webhotel og det var klar.

:o) 

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

laver lige en bump for at sige at det virker nu ;) skal bare ha fiksed en masse ting nu xD

:o) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)