Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sogneblad Reklame?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Af Ren nysgerrighed så vil jeg gerne vide om et Sogneblad kan undgå Nej Tak Til Reklame skiltet? :)

 

Kan Kirken snige sig uden om det. jeg ser det som en reklame for Kirken og dens arrangementer?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) De går godt i brændeovnen

Selv om jeg har NEJ TAK skilt, modtager vi dem stadig.
Jeg tror ikke posten regner det som reklame!

Kan man lave et skilt "Sogneblade - NEJ TAK! ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:

:-) De går godt i brændeovnen

Bor i Lejlighed ;) Men ja helt sikkert. Jeg syntes bare kirken altid kan snige sig uden om alt hvad der hedder lovgivninger osv. Og som Atiest har jeg INTET at bruge deres sogne blad til andet end det fylder sammen med alle de skide pizzabude der heller ikke kan læse et NEJ TAK TIL REKLAMER & GRATIS AVISER :P

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt.

Jeg tror heller aldrig rigtigt at "NEJ TAK" skiltet er blevet 100% accepteret.
Vi får også stadig de der post dk-reklamer (1 A5 foldet)
Har måske noget at gøre med at de vil "sælge" Post Danmark Rundt.... Ved det ik...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ét af Post Danmarks egne skilte, du har på døren og ikke et, du selv har skrevet?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ét af Post Danmarks egne skilte, du har på døren og ikke et, du selv har skrevet?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

It Is the real deal! Jeg har kæmpet og svedt for at få det. har ringet og rykket og rykket for at få sendt det ud! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke klar over hvordan det nye system der kom fra omkring nytår nøjagtigt hænger sammen, men så vidt jeg kan se er det tæt ved det samme. Har haft studiejob ved Post Danmark i 3½ års tid, så er ved at kende systemerne lidt ;)

Det er sådan at annoncørerne selv angiver om de vil respektere et nej tak til reklamer skilt, når de bestiller deres omdeling. Derfor kan man som nej tak'er godt modtage et (reklamefrit)post dk omslag, med de indlagte reklamer. Det samme som du vil modtage kommunalt information mv., som ingen kan frasige sig.

Jeg er dog lidt i tvivl om omtalte nye system har gjort det sværere for annoncørerne at slippe uden om nej tak skiltet.

Summa summarum er at når i modtager en reklame, selvom i har nej tak ordning tilmeldt, er det ikke Post DK der har skylden - det er annoncøren der selv har valgt at pisse sine evt. nej tak kunder af med en tryksag ;-)

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - ja, for der er de jo meget nøjeregnende. Hvis det ikke er et af deres egne, regner de det ikke for noget. Men hvis du ikke modtager anden form for reklame end den religiøse "propaganda", så ville jeg selv lave et skilt, der henvender sig udelukkende til dem, eksempelvis: Religiøst materiale ingen interesse. Eller: Religiøst materiale - nej tak!

Selvom det måske ikke er så tit, så kan det godt være irriterende. Jeg bliver regelmæssigt stoppet på gaden her i København og spurgt, om jeg vil have en kopi af deres lille folder Vagttårnet, og det vil jeg ikke.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

"Din udmelding er modtaget, og du får en ny fødsels- og dåbsattest med posten
en af de nærmeste dage.


Jeg skal dog lige gøre dig opmærksom på at kirkebladet stadig bliver
afleveret til dig 4 gange om året."

Man modtager det fandme stadigvæk selvom man melder sig ud.. Amen for fanden! :P


Tror jeg laver mit eget skilt ;)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt off topic, men i sidste uge oplevede jeg en dørsælger, nærmere betegnet en kunstmaler fra Tjekkiet som oven i købet var blind. Den blinde kunstner ville sælge nogle flotte malerier, som han sagde han selv havde malet...??? Men OK! Jeg takkede umiddelbart nej tak og han undskyldte udlejligheden. Han gik derefter ind til nabovirksomheden og jeg må indrømme at jeg var lidt nysgerrig efter om han fik solgt noget.

Efter 15 minutters tid skulle jeg ud af huset. Gik 300 meter over til P-Pladsen for at hente min bil og mensandten om jeg ikke stødte ind i min "snart" tjekkiske blinde ven. Men til min store overraskelse satte han sig ind i en Audi A6 og kørte med stor hast ud af P-pladsen.
Nu slog det mig, hvordan kunne han være blind og samtidig køre en Audi???

Men det var lige lidt off. Men håber det går! ;-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)