Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem til flere regnskaber/databser..hvilket og hvilken pris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er på udkig efter et økonomisystem hvor jeg kan oprette flere databser/regnskaber på kunder, hvad skal jeg investere i? Jeg har følgende krav:

1. Det skal være en applikation jeg køber, dvs. ikke noget månedsfee, ikke online eller noget i stil med C5 Online eller e-conomic.

2. Det skal indeholde, finans, debitor og kreditor moduler.

3. Det er 1-bruger og skal helst være med rigelig databse hvor der ikke skal købes databaseplads

Jeg har erfaring i administration af Nevision Financials, C5, XAL og AX 2008+2009 men er helt blank på priser for den slags. Hvad kan man anbefale?

/René

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René, jeg kunne da godt tænke mig at høre hvorfor du ikke ønsker en online applikation?, med det super klingende firmanavn du har, er du da næsten selvskrevet som administrator i e-conomic.

Hvis det er fordi du mest benytter interne regnskaber, hvor klienten ikke har adgang til regnskabet, kan vi da også håndterer dette, for en lav månedelig ydelse, hvor du så får adgang til ubegrænset antal interne regnskaber. http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisor/interne-licenser

Finans, debitor, kreditor, varekortotek, anlægsaktiver, periodisering og rapportdesigner m.m.er incl.

Det er en enkeltbruger løsning, som kan udvides efter behov, og der er al den databaseplads du har behov for, og ingen restriktioner på antallet af bilag.

Der er ingen opstarts omkostninger, foruden det månedlige abonnement

Hvis du gerne vil høre mere om disse og yderligere fordele i e-conomic for administratorer (bogholderi virksomheder og revisorer) er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Jeg har selv invisteret i summssummarum, da det både har finans-, debitor- og kreditormondul, samtidig med at jeg kan oprette mange regnskaber...

Men hvor meget databaseplads jeg har.... det ved jeg faktisk ikke. Det er ikke lige noget jeg har tænkt over.

Men prøv at undersøge markedet, kontakt leverandørerne og forhør om priser mm.

Mvh. Laila

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila

Du har ubegrænset plads - dvs. det er din PC, som sætter grænserne. Der skal ikke købes tillægsdatabaseplads nogensinde til SummaSummarum. Jeg har et par regnskaber som fylder mange hundrede tusinde linjer årligt, og det kører uden problemer. Med tiden er de et par sekunder længere om at åbne og lukke end de andre - men ellers ingen problemer.

Dbh
Anette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)