Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet register

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja faldt lige over denne lille nota, og tænkte at det måske kunne være noget for jer at læse lidt om :

Artikel fra erhvervsbladet.dk

Kan se at der er et par firmaer rundt omkring i landet som allerede er blevet kontaktet :

Indlæg hos Unfairpris.dk

Siden hvor det hele forgår hedder www.dansk-internet-register.com og efter lidt søgning kan jeg se at der er et par stykker som faldet for det. Håber dog at dette kan hjælpe lidt til så der ikke er alt for mange, som skal bruge tid på dette.

*Edit
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-11-2006 17:17:07
Forfatter:von h
Artikel fra Buisness.dk
Artikel fra erhvervsbladet.dk


Artiklen fra business.dk er magen til den fra erhvervsbladet.dk - der er bare fjernet nogle afsnit i teksten. Så spar lidt tid og nøjes med at læse det nederste link fra erhvervsbladet.dk :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En af mine kunder fik et brev fra nævnte register i mandags, og det er noget lusket udformet. Men der står rent faktisk i brevet, at hvis man underskriver og returnerer sedlen, så koster det knap 1.000 €. Så alle der lige læser brevet igennem, kan se at der er tale om noget der koster penge.

mvh Carsten



Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fik selv brevet idag.
Synes det er lidt for grinagtigt at et dansk register, uanset at det er et fupfirma eller ej, vælger at benytte en .com adresse. Allerede dér bør alarmklokkerne ringe hos de fleste, men desværre er der mange lidt for naive folk rundt omkring. Synd....


Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Blev os den glade modtager i dag..

.. og ja, hvis man skriver under, så er der ikke mange trommer der spiller!
Et dansk register med .com adresse, af et tysk firma.. uha :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom lige til at se..

En af mine egne sider ligger skam derinde.. men jeg har aldrig betalt noget, eller nogen for det.. så heldigvis har de mange tusinde der er derinde ikke alle sammen betalt. - men der skal jo nok være nogen   

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja idag har jeg har lige fået et fint brev fra "Dansk Internet Register - for erhvervdeltagere"

Hvis man nærlæser dokumentet kan man se at det er en bestilling og der ikke er noget at gøre hvis man har udfyldt denne.

Så jeg vil advare nye iværksættere mod dette, samt andre annoncefirmaer.

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu har jeg også fået dette brev, hvad gør man når man står registret fra dag 1 med reklame beskyttelse via cvr registeret?? Så må de jo slet ikke kontakte os uden forudgående aftale, eller er der noget jeg har misforstået?

Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja er ret ny her, og jeg har også fået et lille brev. Super Angry Efter at have læst alle de fede inlæg som skulle sendes til Tyskland, må jeg indrømme jeg jeg faldt s... lidt i. Sendte i dag et stykke papir med en tegning af en finger...... ja og så kommer det grimme.... min mors hund lå på gulvet og jeg kunne bare ikke lade være med at tage en saks og så klippe nogle kønshår af den... ja og så smide det i kuvertenDevil

 

Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Dansk Internet Register er atter ude med riven - vi modtog idag  (10. september 2007) vi samme brev fra Dansk Internet Register.

compulance yder remote IT service og support via internettet, og er placeret i kategorien TJENESTE hos Dansk Internet Register - gad vide hvad TJENESTE dækker over.

anyway, who cares, det er og bliver plattenslageri.

Jeg fandt denne blog http://mikronet.dk/weblog/?p=228 og kan ikke lade være med at trække på smilebåndet, se indlæg #25, selv Sø og Handelsretten har modtaget selv samme brev.

Interessant er detektivarbejdet bag indlæg #22, der via Postdanmark og Dk Hostermaster har fundet frem til posten øjensynligt videresendes til en adresse i Albertslund - gad vide hvad der gemmer sig bag den???

Lad os holde liv i tråden i bestræbelserne på at advare andre om Dansk Internet Register.

Venligst
Ivan Braun

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)