Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laves en Privacy Policy og Terms of Use?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville lige høre om hvordan man får lavet en "terms og use" og "privacy policy" til sit website som skal gælde internationalt?

-Det handler om en freelance website og en affiliate website.

Pris?

Hvem/hvor?

-Eller er der helt andre løsninger end at få en advokat til det? Indtilvidere har jeg brugt en standard som jeg købte rettighederne til, men nu har jeg jo så hørt at COPA er holdt op med at eksistere så  jeg går ud fra den er lidt uddateret...?

Hyg!

~*Louise

creatastica

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Jeg har skrevet et svar på et lignende spørgsmål her http://bit.ly/9coOVl og her http://bit.ly/cebpUx. Du er velkommen til at spørge hvis mine indlæg ikke giver dig et dækkende svar på dine spørgsmål. Lykke, der stillede spørgsmålet i den første tråd, endte med at vælge Simply Law til at skræddersy sine dokumenter. 

 

Med venlig hilsen

Simply Law

v. Kristian Holte

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Mange tak for dit svar.

Jeg har nu kigget på de tråde du besvarede, og jeg kan da godt se at det ikke lige er så enkelt som man skulle tro når man læser andres dokumenter igennem.

Det jeg kører er jo både en freelance side, som gerne skulle række internationalt, og det samme med en affiliate side. De affiliate produkter jeg promoter er også internationale da jeg henter dem fra Clickbank og Paydotcom indtil videre i hvert fald. 

Så jeg vil da egentlig som udgangspunkt lige høre hvor meget det kommer til at koste mig at få lavet Terms of Use, Privacy Policy, og evt. andet nødvendigt?

Er der desuden noget man skal inkludere når man bruger sin WP blog til markedsføring?

Hyg!

~*Louise

creatastica

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)