Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder ubegrænset internet..?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Der er IKKE tale om trådløst bredbånd, læs nu tråden for pokker!

Rolig, det ved jeg godt, kommenterede blot på Oister, siden de var nævnet. Men kan godt se at det ikke fremstod særlig tydeligt af mit indlæg, det beklager jeg. :-)

Mads Madsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg har postet har intet med affiliate links at gøre, og i bund og grund er mine links vel kun et problem fordi at siden er min?

I artiklen om oister er der massere af relevant information om produktet, det er altså ikke kun en stor reklame hvis i ellers havde gide bruge tid på at læse lortet.
Der kan man eksempelvis læse at Oister kun fungere på 3s netværk, og ikke i udlandet.

Og jeg vil gerne undskylde til gweb at jeg ikke fik fat i at manden talte om forbrugsbegrænsede ADSL forbindelser. Jeg missede hans indlæg, og det er dybt bekalgeligt. Grunden til jeg var så fokuseret på det var mobilt internet han talte om, er at langt de fleste ADSL forbindelser efterhånden er flaterate!

Og slutteligt, så er jeg ked af alt det kællingesnak som efterhånden har fedtet sig ind Amino. Det er sørgeligt at se hvor mange indlæg som skal smadres af ligegyldigt pis.
Jeg vil opfordre alle til, at lige så snart de har et problem med et af mine indlæg, så send en PM til mig!

Jeg mener ikke at mine links på nogen måde var forkerte, da det gav en trådstarter noget information om de enkelte produkter. Det mener Aminos moderator og bedre borgerskab tilgengæld. Det er ikke min legeplads, og jeg følger naturligvis de retningslinier som bliver udstukket, uanset om jeg er enig eller uenig.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Ok.. hvad er så dette?

http://mobilt-internet.dk/artikel/oister/

er det ikke et link til en af hans sider der udelukkende har til formål at tjene penge ind via affiliate?

ellers henviser man vel bare til

http://www.oister.dk/selfcare/servlet/Start

Men hey, jeg har intet mod nogen generelt (og slet ikke Casper), min kommentar skal bare ses i lyset af, at hvis man ikke tager stilling til den slags, så vil Amino hurtigt blive spammet til med indlæg af den karakter.

Hej Jan,

Vi to er altid venner, det ved du godt, men i ovenstående synes jeg du går i for små sko. Om Casper smider affiliate links her i tråden eller ej er fuldstændig irrelevant, hvis informationen ellers er brugbar. Jeg synes det er petitesserytteri at have et problem med affiliate links, hvis det eneste argument er, at Casper tjener penge på det. Vi er forretningsfolk herinde, og jeg synes det er helt i orden, at Casper vil tjene penge på det indhold, han har på sine sider.

Mange synes det er unfair, bondefangeri og hvad ved jeg - men hvorfor? Hvis brugeren vurderer, at Oister er et godt selskab, og tilbuddene er gennemskuelige, så kan vi vel være ligeglade med, om der falder en krone af til Casper?

Sorry to say it, men brok over affiliate links udspringer ene og alene i janteloven.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Sorry to say it, men brok over affiliate links udspringer ene og alene i janteloven.

.. eller Aminos regler, der er relativt klare på det område. Skype-Smile

"Affiliate Links bliver slettet
Da vi ikke gider alt det spam på Amino, så accepterer vi ikke affiliate links..."

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Vi to er altid venner, det ved du godt, men i ovenstående synes jeg du går i for små sko. Om Casper smider affiliate links her i tråden eller ej er fuldstændig irrelevant, hvis informationen ellers er brugbar. Jeg synes det er petitesserytteri at have et problem med affiliate links, hvis det eneste argument er, at Casper tjener penge på det. Vi er forretningsfolk herinde, og jeg synes det er helt i orden, at Casper vil tjene penge på det indhold, han har på sine sider.

Hej BZR

Jamen jeg er på sin vis ikke uenig med dig. Men jeg synes jeg har prøvet at forklare at det absolut intet havde med Casper at gøre eller at han tjener penge på det. Tro mig jeg er den sidste der vil forsøge at indføre jantelov. Jeg ønsker skam at alle Aminoer bliver velhavende på det niveau de nu sigter efter, og jeg under folk der gør det godt det endnu mere :) Og det er faktisk ganske informativt det Casper linker til.

MEN det er naturligvis uheldigt at min kommentar falder lige oven i Casper (havde været nemmere hvis det var nogen man ikke brød sig om) - men mit indlæg var alene baseret på den frygt at man fremadrettet ville kunne se en masse indlæg med den slags links. Og et eller andet sted, så er det vel grundliggende også derfor der er den udvidede mulighed som plusser, ved at man i sin signatur kan tilføje flere links.

Lad det være helt klart, at mit indlæg ikke var for at skade nogen. Og jeg ser det hverken som bondefangeri, unfair eller andet, jeg ser det som markedsføring og de muligheder der er i dag.

PS: Må vist hellere få købt mig nogle større sko så hehe Big Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:
Og slutteligt, så er jeg ked af alt det kællingesnak som efterhånden har fedtet sig ind Amino. Det er sørgeligt at se hvor mange indlæg som skal smadres af ligegyldigt pis.

Hvis du synes jeg snakker "kællingesnak" fordi jeg ikke gider se reklamespam, jamen så fred være med det. Det står mig frit for at synes det er belastende at se affliatelinks i en debat og ISÆR når du ikke gider læse indlæggene.

Hvis du ønsker sensur i en debat ved at man skal skrive en PM til dig når man ikke synes om det du skriver, så flyt til Iran, eller kontakt en moderator, så løser de det. Der må være åbent for at man kan tilkendegive sin mening.

Og husk at din egen retorik er den der afføder en reaktion.

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :

BZR:

Sorry to say it, men brok over affiliate links udspringer ene og alene i janteloven.

 

.. eller Aminos regler, der er relativt klare på det område. Skype-Smile

"Affiliate Links bliver slettet
Da vi ikke gider alt det spam på Amino, så accepterer vi ikke affiliate links..."

Det er jo op til Amino moderatorerne om de vil følge reglerne slavisk, eller om de vil vurdere situationen, når den optår. Jeg synes det er uforskammet at betegne Caspers kommentarer og links som spam, når man tænker på, hvor mange konstruktive indlæg han ellers bidrager med. Og uforskammet at betegne hans links som spam, når de, ikke helt tilfældigt, byder på relevante informationer som kan hjælpe trådstarter i hans købsbeslutning.

Og hvis vi skal dykke helt ned i detaljerne, så smed Casper ikke direkte affiliate links. Han smed et link til en side, som ganske rigtigt linker videre, men som også tilbyder informationer, hvis brugeren ikke vælger at klikke videre. Det mener jeg er fuldstændig afgørende.

Jan: Alt er tilgivet - men lad for GUDS SKYLD være med at købe MBT-sko, når du nu er på udkig.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Back on Track...

Jeg bruger Dansk bredbånd både til privat og erhverv (Samme hul i væggen). Jeg belaster den nok mere end de fleste da jeg er webdesigner og oploader og downloader op imod 10-15 GB om dagen. Der har ingen brok været fra Dansk Bredbånds side, så dem kan jeg kun anbefale. Jeg har en 50/50Mbit fiber forbindelse, og yderligere køre mit TV og telefon også på samme forbindelse. Det koster også omkring de 300 om måneden for internettet.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg er ked af er at en debat omkring internetforbindelser tager en drejning til "affiliate links". Det synes jeg efterhånden sker rigtig, rigtig, rigtig tit herinde, at et indlæg bliver smurt ind i noget ligegyldigt. Som sagt jeg er meget ked af at jeg missede han ikke talte om mobilt internet!

PM er en løsning, men for min skyld kan vi tage det i en ny debat, eller for den sags skyld i et radio program, hvis folk har behov for at alle kan følge med offentligt.

Jeg har ikke posted affilaite links, men jeg har postet relevante links til emnet (jeg var vitterligt overbevist om han talte om mobilt internet,da indlægget ingen mening ellers giver). Det eneste problem, er at det er mine sider?

Et affiliate link, ville have set sådan her ud: mobilt-internet.dk/klik/xx/ eller noget ala tradedoubler.dk?ref=93843743

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:


Jeg mener ikke at mine links på nogen måde var forkerte, da det gav en trådstarter noget information om de enkelte produkter. Det mener Aminos moderator og bedre borgerskab tilgengæld. Det er ikke min legeplads, og jeg følger naturligvis de retningslinier som bliver udstukket, uanset om jeg er enig eller uenig.

Jeg synes det kunne være interessant at få Hr. Marting Thorborg på banen, da det trods alt er hans forum. (Mon ikke du har en Alert på dit navn Martin?)

Det er ikke så meget indholdet i denne tråd der er interessant, men mere generelt. Det virker lidt tilfældigt hvornår moderatorene slår til, og i de tilfælde jeg har set, der har der været linket til eget indhold, og rådene i indlægene har været relevante. Om det er fordi at det er ens egen side, eller om det er fordi at der er affiliate links på denne side (eller måske en kombination) det ved jeg ikke. Jeg synes dog at det ville være relevant at få specificeret hvornår man må linke til indhold, der kan have interesse for den person der linker?

3 af de personer, som jeg mener bidrager aller mest til Amino, det er de 3 SEO gutter, Mikkel Demib Svendsen, Thomas Rosentand, og Frank Hellerup Madsen. De linker alle med jævne mellemrum til eget materiale, men det bliver aldrig blokeret af moderatorer. Det synes jeg også er ok, for det er altid releavant når de linker, men det har også været relevant i de tilfælde hvor moderatorerne har fjernet indlæg.

Så kære Martin Thorborg, ejer af Amino, hvornår må man linke til indhold med egen interesse?

Hilsen Erik, der synes at det er irriterende når relevante indlæg fjernes, bare fordi der er links i dem.

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)