Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder ubegrænset internet..?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Han skriver det lige efter dit første indlæg med links til dine affiliate sider? Alligevel poster du ca det samme indlæg igen...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

---

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Aldrig -.ingen der køber dem slags forbindelser til den pris får lov til at belaste dem maksimalt 24/7.

Hvorfor ikke ? Én ting er dog at det nærmest er umuligt at udnytte en 50 Mbit/s forbindelse konstant i 24 timer. Prøv at regne ud hvor mange Gigabytes data du kan overføre på 50 Mbit/s i 24 timer. Det er altså en hel del...

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have mobilt bredbånd, og rejser rundt i jylland, så skal du for alt i verden  ikke vælge Oister, de har kun aftale på 3's net, så hvis 3 ikke dækker, så er der intet internet.

Hvis du derimod vælger 3, så roamer de over på TDC's GSM/EDGE net de steder hvor 3 ikke dækker, det gør Oister ikke.

Jeg har personligt bedre erfaring med TDC's 3G net, end 3's 3G netværk, 3's net er ikke bedst mere, TDC har overhalet dem, i hvertfald efter min erfaring.

Mads Madsen

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er IKKE tale om trådløst bredbånd, læs nu tråden for pokker!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke hørt om at der bliver skruet ned for hastigheden på faste forbindelser. Lige til orientering, så er det også muligt at have flere computere tilkoblet den samme mobile bredbåndsforbindelse. Hvis du ved at du kun skal bruge forbindelsen derhjemme, så får du dog mest for pengene med en fast ADSL forbindelse.

Hvorfor er I sådan efter Casper? Det generer overhovedet ikke mig at en del af teksten er blå og det er jo ikke sådan at han smider affiliatelinks her i tråden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Lagersalg123 - JEN:
Aldrig -.ingen der køber dem slags forbindelser til den pris får lov til at belaste dem maksimalt 24/7.

Hvorfor ikke ? Én ting er dog at det nærmest er umuligt at udnytte en 50 Mbit/s forbindelse konstant i 24 timer. Prøv at regne ud hvor mange Gigabytes data du kan overføre på 50 Mbit/s i 24 timer. Det er altså en hel del...

Der er ingen grund til hvorfor dit og hvorfor dat i det sammenhæng. Ingen får lov til at udnytte 50Mb/50Mb 24/7 for 300 per måned.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Hvorfor er I sådan efter Casper? Det generer overhovedet ikke mig at en del af teksten er blå og det er jo ikke sådan at han smider affiliatelinks her i tråden.

Ok.. hvad er så dette?

http://mobilt-internet.dk/artikel/oister/

er det ikke et link til en af hans sider der udelukkende har til formål at tjene penge ind via affiliate?

ellers henviser man vel bare til

http://www.oister.dk/selfcare/servlet/Start

Men hey, jeg har intet mod nogen generelt (og slet ikke Casper), min kommentar skal bare ses i lyset af, at hvis man ikke tager stilling til den slags, så vil Amino hurtigt blive spammet til med indlæg af den karakter.

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, Oh my God. Der bliver spurgt om eventuelle begrænsninger ifm. en internet-forbindelse, og tråden kommer til at handle om affiliate.

Biryani: De ALLERfleste har ingen begrænsning på hvor meget du må uploade eller downloade. Sidst jeg så sådan en begrænsning må være da ADSL lige var kommet frem..

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer snart...

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)