Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Total tosset på Dandomain....GRRRRRRRR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syder og bobler sgu oven i hovedet.

 

Har en dandomain shop, og har nu sat mig for at tilføre et sprog mere.

Køber sprog, køber Import/Export modul.

Men men, det er ikke særligt brugervenligt at gøre dette, og de indrømmer selv det ikke er nemt, men regner med at det bliver mere brugervenligt om 1 års tid.

Så har jeg forspurgt om de ikke mod betaling kan hjælpe mig med disse overførsler fra dansk til svensk, produkter, grupper etc.    men nej det kan de ikke hjælpe med, det skal man selv finde ud af.

Det er mig totalt uforståeligt, at man kan afvise noget sådant - hvad mener i?

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel et udtryk for, at de ik har programmør kapacitet til at hjælpe deres kunder med sådanne ting...

Så i stedet for at være sur på dem, så burde du vel bare finde en Amino, som manglede nogle lommepenge, og som kunne hjælpe dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe,

Det er vist en fast politik Dandomain har. Derfor har de tilknyttet en række Dandomain designpartnere, som de altid henviser til. 

Disse partnere kan hjælpe dig. Jeg kan anbefale www.cygnet.dk som er meget skarpe til Dandomain.

/Nikolaj

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er vel et udtryk for, at de ik har programmør kapacitet til at hjælpe deres kunder med sådanne ting...

Så i stedet for at være sur på dem, så burde du vel bare finde en Amino, som manglede nogle lommepenge, og som kunne hjælpe dig...

 

Ja, men det har jeg prøvet at søge i andet indlæg, men ikke hørt noget.

Men jeg må jo ringe til deres gratis support mandag, og så hænge i røret hele dagen...

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Men jeg må jo ringe til deres gratis support mandag, og så hænge i røret hele dagen...

Ja det hjælper helt sikkert, at te sig tosset... Og egentlig typisk dansk, sorry to say it!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

marjoe:

Men jeg må jo ringe til deres gratis support mandag, og så hænge i røret hele dagen...

Ja det hjælper helt sikkert, at te sig tosset... Og egentlig typisk dansk, sorry to say it!

 

For 6 mdr. siden, ville jeg gøre det samme ... betalte dem kr. 495+moms   de overførte det hele, men jeg annullerede det igen, da jeg ikke havde tid til alle de andre rettelser og oversættelse.... med den besked om, at jeg altid kunne vende tilbage igen, når jeg havde tid og ville have det gjort.

Så går jeg ind og køber div. moduler og ekstra sprog som skal bruges, men nej det kan de så sandelig ikke hjælpe med, det er det som bringer mig op i det røde felt.

Det er sgu for mig en dårlig kundeservice.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)