Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google's indexering's tid til visning i google webmaster tools

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder hårdt for at bringe dobbelt indhold ned på min side, der er sneget sig nogen parametre ind der ikke skulle have været i URL'en og det breder sig som ringe i vandet. Jeg har lavet et script der fjerner uønsket variabler i URL'en og 301 redirecter til den "nye URL" samtidigt har jeg tilføjet fx #4 i title og description for at minimere dobbelt indhold på fx sectionen bluser side 4 som har samme title og beskrivelse som side 1, 2, 3 osv.

Jeg lavede ændringerne igår, og har så idag set at google webmaster tools har opdateret forslag til html ændringer, og har tilføjet 3 ekstra problemer, men ingen af de nye problemer indholder den nye title eller beskrivelse (hos google webmaster tools), men gør det på sitet.

Derfor er mit spørgsmål om crawleren kører og kører og så på et tidspunkt vender hjem til google med oplysningerne, og det derfor ser ud som om de er fra idag, men i virkeligheden godt kan være nogen dage gamle. Her tænker jeg på de nye issues der er kommet på idag.

/TimP

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TimP

Der kan let gå lang tid, hvis dine sider ikke står i høj kurs hos Google. Google crawler ikke nødvendigvis alle dine sider hele tiden, særligt ikke alle dine "gamle" sider som den kender i forvejen.

Så du må forvente der kan gå noget tid (måske alt mellem 1 uge og flere måneder - men det afhænger meget af dit website), førend du kan se ændringerne i google webmaster tools.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg burde kunne se ændringerne i de nye problemer der er kommet på google webmaster tools.

Det er det jeg ikke kan forstå, jeg lavede ændringerne i går, og kan se at google har opdateret html forslagene idag, men i de nyeste forslag er ændringerne ikke med. Det giver jo ikke mening?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

Men jeg burde kunne se ændringerne i de nye problemer der er kommet på google webmaster tools.

Det er det jeg ikke kan forstå, jeg lavede ændringerne i går, og kan se at google har opdateret html forslagene idag, men i de nyeste forslag er ændringerne ikke med. Det giver jo ikke mening?

Opdateringerne sker ikke med det samme. der går tid fra processering / analyse af dit indhold, til publicering af resultatet. Google tygger mange milliarder af sider igennem hver dag, og oplysningerne vises ikke real-time. Der må forventes et vist "delay" / forsinkelse i resultaterne.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er den delay tid jeg spørger til, er der nogen der har et ca bud på den?

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget forskelligt fra side til side, men du kan få et hint om det hvis du kigger i google webmaster udner dianosticering -> statistik for gennemgang.

På en af mine sider gennemgås der mellem 336 og 16.663 sider om dagen.

Jeg har rettet en del html forslag og der fosvinder mellem 0 og et par tusind om dagen.

Der er kun at vente tålmodigt. Det skal nok komme

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

Ja, det er den delay tid jeg spørger til, er der nogen der har et ca bud på den?

Hey

Det er umuligt at svare på, ligesom det også er umuligt at svare på hvornår eventuelt DC bliver fjernet. da også dette kommer an på hvor stor en værdi Google tillægger hjemmesiden. Amino bliver fx indekseret og synlig hurtig.

MVH Kim 

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)