Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan ser jeg størrelsen på min indbakke?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:
(så er det bare spørgsmålet om man bliver grebet af den store Google-noia - da de jo så efterhånden ved alt om alle - men det er en helt anden historie...)

"Google noia" eller ej.. Bare for at kaste lidt lys over udbredelsen af Googles datamining kan man efter min mening med fordel læse denne for nogle tankevækkende artikel :

A Matter of Trust: 10 Places Google Collects User Data From

De fleste ved det jo godt men tænker måske ikke over det i hverdagen.

Når man så tager Googles for nyligt afslørede indsamling af data fra ukrypterede trådløse netværk i forbindelse med fotograferingen til Google Street View med .. ja, så kan jeg personligt godt forstå, hvis nogle bliver bare en smule bekymrede eller eftertænksomme. Google noia..?  Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Men jeg kommer lige i tanker om der der jo også findes Google Sync Apps - hvor du kan bruge outlook op mod Googles apps (GMail, G Calendar osv) - jeg har ikke selv erfaringer med det, men det var da måske også en løsningsmulighed. (så er det bare spørgsmålet om man bliver grebet af den store Google-noia - da de jo så efterhånden ved alt om alle - men det er en helt anden historie...)

mvh

Jan

Men hvis man bare vil have email, er det da meget nemmere bare at saette Outlook(Eller hvilke mail program man nu bruger) til at bruge googles standard imap interface. Googles mail serverer opfoere sig jo saa bare som enhver anden mail server.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Tusind tak for tippet. De kære drenge hos MS kunne godt lære lidt om online handel. Kan ikke se priser uden at logge på en masse pjat som jeg ikke er interesseret i.

Men det skal da prøves gratis i 30 dage :)

Hilsen Morten

Hej Morten,

Jeg er ikke uenig.

En enkel og overskuelig prisliste ville helt klart øge konverteringen på den side.

Men, mon ikke det skyldes Microsofts forventning om, at alle har et Windows Live ID ? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)