Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan ser jeg størrelsen på min indbakke?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter en hostet exchange løsning så jeg har min indbakke overalt. Når jeg ser på priser hos de forskellige udbydere så afhænger den af størrelsen (fx 50mb), men hvor ser jeg størrelsen på min indbakke i outlook?

På forhånd tak :)

Hilsen MOrten

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

H.klik på Indbakke og klik Egenskaber

..O

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

I min Exchange finder jeg størrelsen ved at højreklikke på postkasse og vælge egenskaber. Derefter skulle du kunne klikke på en knap der hedder "mappestørrelse".

"Postkassen" er i mit tilfælde en overmappe til indbakke, Vælger du at trykke egenskaber på postkassen får du vist flere mapper med i målingen.

mvh

Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Hej Morten

I min Exchange finder jeg størrelsen ved at højreklikke på postkasse og vælge egenskaber. Derefter skulle du kunne klikke på en knap der hedder "mappestørrelse".

"Postkassen" er i mit tilfælde en overmappe til indbakke, Vælger du at trykke egenskaber på postkassen får du vist flere mapper med i målingen.

mvh

Henrik

Tusind tak for hjælpen.

Min indbakke er jo kææææmpe..... puha måske skal jeg genoverveje ideen med en hostet løsning he he

Hilsen Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Tusind tak for hjælpen.

Min indbakke er jo kææææmpe..... puha måske skal jeg genoverveje ideen med en hostet løsning he he

Hilsen Morten

Hej Morten,

Du burde nok overveje Microsoft Exchange Online.

En solid og fleksibel løsning, som du endda kan prøve GRATIS i 30 dage. Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Morten,

Du burde nok overveje Microsoft Exchange Online.

En solid og fleksibel løsning, som du endda kan prøve GRATIS i 30 dage. Smile

Dbh. John

Tusind tak for tippet. De kære drenge hos MS kunne godt lære lidt om online handel. Kan ikke se priser uden at logge på en masse pjat som jeg ikke er interesseret i.

Men det skal da prøves gratis i 30 dage :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun har brug for adgang til mail, og ikke kalender og lignende findes der mange andre mail udbyderer som kan goere det billigt.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Henrik Andersen:

Hej Morten

I min Exchange finder jeg størrelsen ved at højreklikke på postkasse og vælge egenskaber. Derefter skulle du kunne klikke på en knap der hedder "mappestørrelse".

"Postkassen" er i mit tilfælde en overmappe til indbakke, Vælger du at trykke egenskaber på postkassen får du vist flere mapper med i målingen.

mvh

Henrik

 

Tusind tak for hjælpen.

Min indbakke er jo kææææmpe..... puha måske skal jeg genoverveje ideen med en hostet løsning he he

Hilsen Morten

Hej Morten,

Du har jo også muligheden for, i Outlook, at lave en eller flere "Personal Folders" hvor du kan flytte mails fra din inbox over i. En personal folder (bliver gemt i en ".pst"-fil) der ligger på et lokal- eller netværksdrev - så du skal så huske backup af disse filer.

mvh
Jan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:
En personal folder (bliver gemt i en ".pst"-fil) der ligger på et lokal- eller netværksdrev - så du skal så huske backup af disse filer.

Godt man bruger gmail så man slipper for den... især når der lige nu ligger 5 GB mails i :)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Technocowboy:
En personal folder (bliver gemt i en ".pst"-fil) der ligger på et lokal- eller netværksdrev - så du skal så huske backup af disse filer.

Godt man bruger gmail så man slipper for den... især når der lige nu ligger 5 GB mails i :)

Hæ - ja. Jeg sagde ikke at det var en fed løsning, men dog en løsning hvis man vil køre op mod en Excehange Server med begrænset Inbox-størrelse.  Jeg bruger selv et standard webhotel til mail...

Men jeg kommer lige i tanker om der der jo også findes Google Sync Apps - hvor du kan bruge outlook op mod Googles apps (GMail, G Calendar osv) - jeg har ikke selv erfaringer med det, men det var da måske også en løsningsmulighed. (så er det bare spørgsmålet om man bliver grebet af den store Google-noia - da de jo så efterhånden ved alt om alle - men det er en helt anden historie...)

mvh

Jan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)