Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre Integration af OsCommerce og Summa summarum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg bruger Summasummarum til at skrive fakturaer, og det funger fint.. 
Jeg har installeret et modul fra shopeon der gør at man kan importer debitorer og ordrene fra oscommerce, i summasummarum of faktisk bare printe dem ud..

Jeg søger efter en mulighed for at integrer de to systemer  så man bedre kan udnytte lagerstyrring, kundestyrring osv osv.. 

er der nogle der kender til en løsning, eller nogen der kan udviklet noget?

Jeg har installeret easypopulate, og QTpro, som tillader import/export af varer fra en csv fil, men det funger ikke helt optimalt.. 

QTpro gør at de forskelige egenskaber hver varer har, også får en vægt og lagerbeholdning, men jeg kan ikke få det til at funger.. 

Nogle der har nogle gode idér?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke osCommerce som sætter begrænsningen, men desværre SummaSummarum. Man kan håbe at Visma som jo har overtaget styringen, åbner for bedre implementeringer. API´s

 

Jimmy

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det, er det egentligt ok på Summasummarum.. 

Der er gode muligheder for at holde styr på lager, regner dækningsbidrag ud, har mindste ønsket lager funktion osv osv..

Jeg har bare  svært ved at overfører det til min oscommerce forretning.. Oscommerce burde være fleksibel nok til at kunne tilpasses summa summarum, men når jeg snakket med min programør i indien, aner han jo ingen ting om hvad jeg beskriver.. :S

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er håbløst at prøve at forklare din indiske programmør hvordan et dansk økonomiprogram hænger sammen. Du bliver i stedet nødt til at sige til ham hvordan du vil have din fil. (hvilke kolonner du vil have med i en kommasepereret fil)

Du behøver så heller ikke at benytte dig af shopeon, for det hele kan køre i flade textfiler.

Brug ikke QTpro til dette, men find et modul som integrerer osCommerce med SummaSummarum, og arbejd videre med det, så du får det du gerne vil have.

 

Jimmy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)