Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mail server og klienter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have opsat et mailsystem i vores firma og håber i den forbindelse på lidt hjælp.

Vi ønsker nogle fælles mailadresser som f.eks. hedder:
salg@firmanavn.dk, info@firmanavn.dk, rma@firmanavn.dk

Vi har lavet det således at vi modtager emails fra fx. salg@firmanavn.dk i hver vores mail klient. Er der én af os som svarer på
en mail sendt til salg@firmanavn.dk, kunne det være smart, at vi på de andre PCers mail klient altid kunne se om der er svaret, hvem der har saret, og hvad der er blevet svaret.

Hidtil har vi brugt en almindelig email klient og BCCet hinanden når vi svarer emails, men giver et værre rod og gør det uoverskueligt at se om der er svaret på en given email +  kunder kan ske at få mere end en besvarelse.

Jeg har søgt her inde og også fundet enkle relaterede emner, men har ikke været i stand til at finde et konkret svar.

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Kenneth


Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke en Exchange-løsning kan klare det? Jeg er ikke klar over, om der kan opsættes flere IMAP kontis til hver adresse, men det vil jeg tro. Det er værd at undersøge.

Alternativt har den driftige vicevært et produkt, der måske kan hjælpe: Supportfighter

Beklager, at jeg ikke kan komme med mere fyldestgørende svar. Jeg har ikke tid til at undersøge det nærmere i skrivende stund. Kan andre be- eller afkræfte om en af ovenstående løsninger kan bruges?


Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
I kunne vælge at gøre brug af en help desk, der kan modtage tickets via e-mail.
Hvis i skulle få brug for bistand til en sådan løsning, skal i meget velkomne til at kontakte mig..:)


InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-11-2006 10:39:35
Forfatter: Jens Jespersen
I kunne vælge at gøre brug af en help desk, der kan modtage tickets via e-mail.
Hvis i skulle få brug for bistand til en sådan løsning, skal i meget velkomne til at kontakte mig..:)


Enig! Det lyder mere som om i skal bruge noget helpdesk software til at styre det. Der har været nogle diskussioner omkring helpdesk software her på amino. Hvis du lige laver en søgning her finder du sikkert noget.

Hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par af de store og gode gratis ticketsystemer er RT (http://bestpractical.com/rt)  og OTRS (http://otrs.org/)

Jeg anvender selv OTRS på et af mine produktsites, men skifter nok til RT ved lejlighed da jeg synes det virker mere overskueligt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

og tak for alle jeres venlige svar.

Ticket systemer og helpdesk software er altsammen nyt for mig. Jeg vil prøve at søge tilbage i forummet, men skulle nogen nu kunne anbefale et jeg simpelthen bør kende til, så råb endelig højt ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige råbt højt ovenfor

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Ja, og tak for det. Jeg er ved at kigge på de 2 ticket systemer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)