Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilselskab som tillader maskinel udsendelse af sms

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan faktisk købe en SMS gateway hvor du kan smide fx 10 sim kort i eller flere.

Og så skyde SMS´er igennem den. Det kunne være en "nød" løsning - alt efter hvor meget du skal bruge det selvfølgelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt hvor meget jeg skal bruge det endnu - forhåbentlig meget. :)

Men jeg får hosted mit sim-kort, så jeg skal bare finde nogen som ikke sætter en begrænsning på sms.

Jeg tror ikke der er nogen der vil brokke sig over forbruget, da det primært er til modtagelse af sms'er, men jeg gider ikke stå i en situation hvor, mit abonnement pludselig bliver spærret pga. misbrug.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt har selskaberne ikke noget imod maskinfremstillede sms'er - så længe man betaler den normale sms-tarif som for de flestes vedkommende er 19-20 øre.

Der hvor de ikke vil have det, er hvis man køber et abonnement med "fri sms" til f.eks. 100,- kr pr. md.

Da computerbaserede sms'er jo hurtigt kan genereres kontra manuelt fremstillede som har en naturlig grænse for hvor hurtigt man kan skrive en sms på mobilen.

Jeg har nærstuderet cbb's betingelser, og det er kun ved "fri sms" at maskinfremstillede ikke er tilladt.

Og sådan vil jeg tro det er hos de andre selskaber også.

At Bibob ikke vil have det, må skyldes at de ikke har udstyr til at håndtere ret mange af gangen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan - Jeg har købt nummeret ved CBB, og har af deres salgschef fået at vide, at de ikke tillader det, men at med et forbrug på omkring 5000sms om dagen, vil der 'nok' ikke ske noget ved det. Men tør man tage dén chance? :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til en person i teknisk support der siger det samme...

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi har tilladelse til at hoste otte cifret GSM numre (mobilnumre) fra en dansk teleudbyder. Vi kan både modtage og sende SMS beskeder gennem denne udbyder. Ulempen er, at hastigheden er noget langsommere fremfor at benytte en decideret SMS gateway, som er direkte forbundet til teleoperatørernes SMS centraler.

Klik her for at se en simpel demonstration af vores GSM gateway.

Hiv fat i mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon 88 33 66 99 og lad os tage en snak omkring mulighederne.

Ha' en rigtig god weekend!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Prøv at kontakt inmobile.dk de kan sikkert hjælpe dig.

 

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Hej Kim,

Prøv at kontakt inmobile.dk de kan sikkert hjælpe dig.

 



Jeg har lige besvaret indlægget :o)

Tusind tak for din anbefaling, Mark!

Ha' en super weekend.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)