Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved sgu ikke lige hvordan jeg kommer videre.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved min shop www.marjoe.dk

Trænger til en update, da min plan er, at jeg skal leve godt af denne om 1/2-1 års tid.

Den er kommet rigtig godt fra start, stigende kurve indtil nu, de sidste par måneder.

Omsætningen skal øges med 40-50% mere, så er det en rigtig god forretning for mig.

Nu står jeg så bare der, og total ukreativ for at finde ud af hvad der skal gøre.

Kan jeg få nogle gode kreative forslag?

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke du kan øge omsætningen med 50% ved at oversætte hjemmesiden til norsk og svensk og lave den samme markedsføring der, som du har gjort herhjemme.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ret mange på Amino (inklusiv mig selv) som tilbyder at dele dine reklamer ud til et antal husstande for næsten ingen penge. Den mulighed kan du også prøve af.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Mon ikke du kan øge omsætningen med 50% ved at oversætte hjemmesiden til norsk og svensk og lave den samme markedsføring der, som du har gjort herhjemme.

 

Jo, det er måske det som jeg skulle prøve at gøre noget ved....ca. 20% af min omsætning er foreløbig gået til sverige, men det vil vel forøges med en svensk oversættelse.   Der er blot det, at alt skal vel oversættes, inkl varetekster ikk?

Jeg har også .se domænet, som peger på mit .dk domæne .... dette skal vel så stå alene, og ikke pege på .dk ved en oversættelse ikk?

Egentlig var jeg mere over i tanker om et nyt design, eller skal jeg i første omgang lave den til svensk?

 

 

 

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Der er ret mange på Amino (inklusiv mig selv) som tilbyder at dele dine reklamer ud til et antal husstande for næsten ingen penge. Den mulighed kan du også prøve af.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper

Det kunne da også være en ide, kikker lige på det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:
Nu står jeg så bare der, og total ukreativ for at finde ud af hvad der skal gøre.

Har du kigget på trafikken? Kan du evt. booste salget der? Bruger du Adwords? Det kan også være en parameter til at få flere ind på siden.

Hvis du allerede har 20% salg i sverige, så kig evt. på at få teksterne oversat til svensk. Jeg ved ikke om dandomain understøtter flere sprog, men det kunne være en mulighed.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

marjoe:
Nu står jeg så bare der, og total ukreativ for at finde ud af hvad der skal gøre.

Har du kigget på trafikken? Kan du evt. booste salget der? Bruger du Adwords? Det kan også være en parameter til at få flere ind på siden.

Hvis du allerede har 20% salg i sverige, så kig evt. på at få teksterne oversat til svensk. Jeg ved ikke om dandomain understøtter flere sprog, men det kunne være en mulighed.

 

Jo, dandomain understøtter alle sprog - og har et firma inde over i øjeblikket, som styrer mine danske adwords, det ser ud til at virke bedre end min egne kampangner -

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flot side du har, og specielt rigtig gode billeder af smykkerne.

Har du tilmeldt dig diverse gratis linksider/kataloger ?

Hvis du vælger at oversætte shoppen til Norsk, kan min datter som taler/skriver flydende norsk give dig et billigt tilbud. Hun oversætter allerede for andre herinde, og kan godt bruge lommepengene - så hun ikke bruger mine Smile

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det hedder :"  if it works do not fix it "

Du har en super sej hjemmeside - flotte billeder etc. det gælder vel mere om at få flere ind på hjemmesiden

hvad med at få noget omtale i mandeblade som Euroman, måske kunne du tilbyde dem at hvis de har en konkurrence så kunne en af præmierne være et gave kort til dine produkter

 

Fra Oslo
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du ønsker at satse i Norge kan du skrive til mig. Jeg ejer et norsk modecommunity som giver nogle muligheder for at nå ud til jenter og gutter i broderlandet ;) ..

Mvh

- Claus

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)