Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen sms gateway

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville gerne kunne sende mine kunder en sms, via vores eget mobil nummer. Så har i dag en mobil, koblet op via et usb kabel til en computer.

Vores styresystem er enten ubuntu server eller windows xp.

Kunderne skal kunne se vores navn som afsender. Samt skal det hele kunne køres ind, sådan så vi kan se det på vores lokale intranet. Og der skal også kunne sendes derfra.

Jeg har været rundt på det meste af google for at finde nogen smarte løsninger, men ingen af dem har jeg kunne få til at virke. så derfor leder jeg efter en udførlig guide, eller en som kan hjælpe mig med at guide mig igennem dette.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravsted

Det kommer lidt an på om du skal bruge et web-interface, eller om du skal bruge det som software direkte på din klient-styresystem. Vi tilbyder sms gateway som fungerer via et web-interface, hvor det kræver at der skal lægges et par kodelinier ind for at kunne bruge det. Tilgengæld er det helt perfekt til at kunne bruge via en hjemmeside eller fx et lokalt intranet (hvis det blot er web-baseret, altså kører i en web-browser).

Det fungerer lidt på samme måde som hvis man skal kode en email afsender, så det er nogle simple definitioner, som fx kunne se sådan her ud:

mail('email@tilsmsgateway.dk','brugernavn:adgangskode',"#10203040\n#20304050\nHer er beskeden som sendes frem til modtageren\n")

 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan også anbefale CPSMS.dk. Vores WMS er integreret ved hjælp af http post, og sender automatisk omkring 100 sms for vores kunder om dagen, og det har aldrig fejlet.

Hvis du koder noget i C#, har jeg en fil med kode du kan bruge.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravsted,

 

I dit indlæg beskriver du at du ønsker at benytte dit eget navn som afsender.

Det kan ikke lade sig gøre hvis du kobler en Mobiltelefon til en computer, i såfald skal du ud og have fat i en rigtig SMS Gateway.

Som Lagethotel skriver, har de fleste muligheden for at lave dette via HTTP Post, og det er derfor ret let at implementere.

 

Men kig rundt på google og andre steder, og se hvilke produkter der er i markedet :)

 

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale du kigger forbi Stadel.dk - der har jeg selv (snart) mit sim hosted. Indtil videre har jeg benyttet mig af deres andre sms-service's og er fuldt tilfreds.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads siger så kan de fleste gateways håndtere dette. Selv bruger jeg frostsms.dk på tigernet.dk og det kører strålende.

Selve det at implementere er forholdsvis nemt og sådan en http løsning kan laves inden for få timer.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Selve det at implementere er forholdsvis nemt og sådan en http løsning kan laves inden for få timer.

Du glemte at nævne timeprisen Stick out tongue og dine udemærkede kvalifikationer.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Du glemte at nævne timeprisen Stick out tongue og dine udemærkede kvalifikationer.

hehe.... 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)