Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når teksten fra web-shoppen kopieres!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint!
Så er du fint stillet!

Har de ikke fjernet teksten, bør du som Thomas skriver, KRÆVE den fjernet indenfor en kort tidsfrist.

Det ville jeg informere "tyven" om, hvis jeg var dig!

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej igen Trine

Det er jo dit valg. Hvis du er 100% sikker på, at det duplicate content, der opstår ved den slags tyverier ikke skader dig, kan du nøjes med at være sur over det.

I øvrigt vil det være en RIGTIG god ide at se at få skrevet den side om i en fart uanset. Du har nemlig valgt at bringe selv samme tekst i dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/76681.aspx, og det er altså Amino, der har vundet som det bedste bud på din tekst:

Vær meget forsigtig med at benytte dine tekster på mere end én URL.

 

Hold k... hvor går det godt...

Griner...

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Var selv ude for det samme på min side. Jeg kunne se der pludselig kom en masse klik fra denne side, og kiggede så siden igennem! Ja så havde personen sku (undskyld mit sprog) lavet fuldstændig kopi af flere af mine egne opsæninger fra siden og lagt direkte ind på sin!!

Jeg blev så tosset, så jeg ringede til personen og sagde jeg straks ville have han fjernet alt han havde "taget" fra mig.. 2 min. efter var alt fra min side væk!

Men puha kan godt forstå du bliver sur, det er DIT!! Wink

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HOV JUHU...

Hun har ændret teksten!

Over and out... som en anden ville sagt.

Kh Trine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og synes lige jeg vil slutte af med denne mail, der er dumpet ind:

Hejsa

Ja du har en virkelig fed butik, men det var ikke min mening at kopiere. Jeg skulle bare skrive en til mine varer og brugte din til inspiration. Men havde så ikke lige fået siden lukket mens jeg gjorde det det, og blev forstyrret af børnene midt i det.  Beklager jeg rigtig meget. Skal ikke ske igen.

Den er nu slettet.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Lønfeldt:

Og synes lige jeg vil slutte af med denne mail, der er dumpet ind:

Hejsa

Ja du har en virkelig fed butik, men det var ikke min mening at kopiere. Jeg skulle bare skrive en til mine varer og brugte din til inspiration. Men havde så ikke lige fået siden lukket mens jeg gjorde det det, og blev forstyrret af børnene midt i det.  Beklager jeg rigtig meget. Skal ikke ske igen.

Den er nu slettet.

 

 

Ja, det er godt med hende. "Undskyldninger" er der nok af, når man afsløres! :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Ja, det er godt med hende. "Undskyldninger" er der nok af, når man afsløres! :-)

Der vælger jeg, så naiv som jeg nu er, at tro på hende. Plain simple, tro på det gode i alle mennesker, det er et langt bedre udgangspunkt end det modsatte.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boysen:

TT Tekstforfatter:
Ja, det er godt med hende. "Undskyldninger" er der nok af, når man afsløres! :-)

Der vælger jeg, så naiv som jeg nu er, at tro på hende. Plain simple, tro på det gode i alle mennesker, det er et langt bedre udgangspunkt end det modsatte.

Kan desværre ikke give flere stjerner, men helt enig med Boysen. Jeg vælger også at tro på det bedste i folk og sålænge de fjerner misforståelsen så er der jo ikke nogen ko på isen :-)

De bedste kaffe hilsner
Naive Søren

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaffe & Co:

Boysen:

TT Tekstforfatter:
Ja, det er godt med hende. "Undskyldninger" er der nok af, når man afsløres! :-)

Der vælger jeg, så naiv som jeg nu er, at tro på hende. Plain simple, tro på det gode i alle mennesker, det er et langt bedre udgangspunkt end det modsatte.

Kan desværre ikke give flere stjerner, men helt enig med Boysen. Jeg vælger også at tro på det bedste i folk og sålænge de fjerner misforståelsen så er der jo ikke nogen ko på isen :-)

De bedste kaffe hilsner
Naive Søren

Så har jeg lige givet 5 store stjerner for dig Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Trine,

Har du prøvet at køre dine sider gennem Copyscape.com ? Skype-Smile

Jeg prøvede en af dine shop sider på Copyscape, og der kom også en anden shop frem.

Hej John.

Super godt råd. ved du også, hvor man tjekker billeder?

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)