Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT på pædagogisk kurs!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så er SKAT igang med at omskrive 3000 standardbreve, så vi alle kan forstå, hvad SKAT skriver til os.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1898724&vId=0&newwindow=true

Hvordan skal man nu forstå dette? Er dette et fremskridt eller tilbageskridt?

Eksemplet i linket:"Negativ moms" omskrives til "det beløb, du skal have tilbage i moms". Hmmmm......, ja, hvad skal man snart sige? Jeg er målløs.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremskridt Yes

Hvis 17% ikke forstod en rykker før - må det da give en økonomisk gevinst nu at "kun" 10% ikke forstår en rykker. 

 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da på tide at noget så vigtigt som Skat blev lettere at forstå for dem i samfundet som ikke lige har den dybe økonomiske indsigt...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg tror ny også, at det vil være nemmere for den almindelige borger...at forstå budskabet.

Men om dette kæmpe arbejde er et ressourcespild, kan kun tiden vise.

En anden vigtig ting, hvor SKAT burde sætte ind.....er ventetiden på telefonen.

Når man ofte er i forbindelse med SKAT, er det rigtig meget tid, der bliver spildt/brugt på

at vente i telefonen.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

En anden vigtig ting, vor SKAT burde sætte ind.....er ventetiden på telefonen.

Når man ofte er i forbindelse med SKAT, er det rigtig meget tid, der bliver spildt/brugt på

at vente i telefonen.

Hej Peter, jeg er helt enigYes

Når man så har ventet længe nok, så beslutter man sig til at sende en mail. Adressen er så kontakt@skat.dk

Her får man hurtigt en svar mail med beskeden, at mailen er videresendt til en medarbejder, hvor man vil blive kontaktet. Så kan der gå meget laaaaaaaaang tid, ja uger, før man pludselig får et svar på noget, som er blevet løst i mellemtiden.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja..eller man har bedt om en medarbejder hos det lokale skattecenter...men kommer efter lang tids

venten til at tale med en medarbejder hos Skattecenter Bornholm.....som ikke kan hjælpe...som prøver

at stille om til det efterspurgte Skattecenter, så bliver forbindelsen afbrudt....og man kan starte forfra.

Træls!

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Ja..eller man har bedt om en medarbejder hos det lokale skattecenter...men kommer efter lang tids

venten til at tale med en medarbejder hos Skattecenter Bornholm.....som ikke kan hjælpe...som prøver

at stille om til det efterspurgte Skattecenter, så bliver forbindelsen afbrudt....og man kan starte forfra.

Træls!

MvH

Peter

Konklusion = Håbløst Tongue Tied

Hilsen Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemer aldrig da mig og min mor var inde hos skat Sluseholmen og jeg trak nummeret til erhverv, skulle have tilføget noget med branche, jeg trak nummer 14 og nummer 13 var inde. min mor fik ordnet alle sine klienters sager, og noget at handle i metro, jeg var der inde i 80 min. så giver jeg op, og min mor havde glemt sin mappe derinde, den gik jeg in og hentede, gæt hva nummer det var?!?!

Korrekt, nummer 15 :((((((( skulle bare lige ud med det... men et godt fif der virker for mit vedkommende er at ringe 5 min inden åbningstid, og hvis man er heldig, så venter man kun 5 min i røret og så taler man med en medarbejder... ..Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)