En anden vigtig ting, vor SKAT burde sætte ind.....er ventetiden på telefonen.
Når man ofte er i forbindelse med SKAT, er det rigtig meget tid, der bliver spildt/brugt på
at vente i telefonen.
Hej Peter, jeg er helt enig
Når man så har ventet længe nok, så beslutter man sig til at sende en mail. Adressen er så kontakt@skat.dk
Her får man hurtigt en svar mail med beskeden, at mailen er videresendt til en medarbejder, hvor man vil blive kontaktet. Så kan der gå meget laaaaaaaaang tid, ja uger, før man pludselig får et svar på noget, som er blevet løst i mellemtiden.
Jeg glemer aldrig da mig og min mor var inde hos skat Sluseholmen og jeg trak nummeret til erhverv, skulle have tilføget noget med branche, jeg trak nummer 14 og nummer 13 var inde. min mor fik ordnet alle sine klienters sager, og noget at handle i metro, jeg var der inde i 80 min. så giver jeg op, og min mor havde glemt sin mappe derinde, den gik jeg in og hentede, gæt hva nummer det var?!?!
Korrekt, nummer 15 :((((((( skulle bare lige ud med det... men et godt fif der virker for mit vedkommende er at ringe 5 min inden åbningstid, og hvis man er heldig, så venter man kun 5 min i røret og så taler man med en medarbejder... ..