Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CloudSprout - Kan man virkeligt springe programmøren over?

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-britt.

Jeg har ofte samme problem. Jeg må til tider genindlæse video-siden adskillige gange, før jeg får vist den pågældende video. Det sker dog også, at den bare ikke vil dukke frem, og så opgiver jeg.

Lundsby: Kunne I ikke overveje at benytte YouTube i stedet ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allesammen

Angående debat, om vi skulle havde taget den over PB, så rammer Michael (Dyrebilen) hovedet på sømmet. Jeg bruger Amino til forretningsudvikling og ide afprøvning i rigtigt høj grad. Det er så uendeligt meget billigere end at prøve af på selve markedet. CloudSprout er formet af ting jeg har lært blandt andet på Amino. Og der er ingen tvivl om, at når vi bliver en stor succes, så vil Amino og mine med-Aminoer, havde en del af æren.

En af de bedste features ved Amino, er at man ikke er tvunget til at læse alle indlæg. Så hvis man er træt af at høre om CloudSprout, så kan det varmt anbefales at man ikke læser indlæg hvor overskriften starter med "CloudSprout - " :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Arco Iris

Jeg kan se der er behov for flere måneders markedsføring, for konceptet står ikke helt klart for dig.

Det er ikke bare et opskæringsværktøj vi har lavet, selve standard delen sætter også designeren istand til at lave data modellering, på en ret smart måde, ja de bliver nærmest snydt til det, mens de laver layoutet. Så database integration Check!

De standard værktøjer vi stiller til rådighed, inkluderer en omfattende rettighedsmodel og en formular bygger. Så lukkede områder og formularer Check!

Hvis man skal prøve, at forstå hvad man kan og ikke kan med CloudSprout, så er det designeren kan lave med det idag, selve layoutet, database modellen som generer de indhold redigeringen. Det som man typisk ikke med Designeren er at lave forretningslogik. Tilgengæld kan man på en ekstremt fleksibel måde genbruge, andre forretningslogik.

Jeg er rigtigt ærgelig over, ikke at kunne fremvises et site der er mere tungt på forretningslogik! Vi var ellers igang med en job portal som gik rigtigt lovende, der skulle skrives helt ekstremt lidt kode og frihedsgrader for kunden var meget store, men kunden måtte sætte projektet på standby. Det vil ellers nok havde fjernet din tvivl.

Du må endelig ikke havde en tom fornemmelse over videoen med Martin, det er en fantatisk historie. Han starter som test-bruger med sit eget site http://www.thecolorclub.net , og blev rigtigt begejsteret.
Da vi tilbød ham en bestyrelsespost, takkede han ja, selvom han egentligt ikke havde tid. Da ColorClub er igang med at indtage resten af verden.

Martins værdi for os er enorm, han ved hvordan kreative tænker og hans kundekartotekt består at stortset alle landets reklamebureauer. Hvilket betyder at vi kan få møder med dem når vi er klar :-)
Derudover råder Martin over et ret stort produktionsapperat, der blandt laver sites, ligeså snart vi kommer med en version 1, så begynder de at bruge CloudSprout. Det skal nok give et par hundrede sites første år :-)

Det skal siges, at Martin ikke har nogen ejerandel af CloudSprout, selvom jeg faktisk personligt synes han fortjener det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Som vi tidligere har snakket om, så er der masser af rigtigt gode forretningsmuligheder for dygtige programmører på CloudSprout. Hvis man har fokus på forretningslogik og generelt forstår hvordan man bygger software, så er det at skrive extensions mums!

Men hvis man typisk hakker sites sammen i f.eks. Joomla, WordPress etc. ikke har den store fokus på forretningslogik, men samtidigt er lidt en cowboy i Photoshop, ja så ville jeg nok føle mig truet.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lundsby:
Men hvis man typisk hakker sites sammen i f.eks. Joomla, WordPress etc.


Syntes der er lige lovligt meget verdensmester over dig nogen gange... held og lykke med projektet.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Jeg egentligt meget enig med artikel fra 37signals, designere bliver så meget bedre hvis de også selv kan implementere deres designs.

Hidtil har dette betydet, at de skulle lære Html/Css hvilket de i stor stil ikke har giddet. Nu kan de lære CloudSprout, som er designet til den måde de tænker på, og det tyder det på de godt gider.

Jeg synes det fremgår, at designer interviewsne på vores side, hvilken åbenbarring det er for dem.

For et par uger siden, lave vi en lidt mere dynamisk kontrol, så de nu også kan lave små effekter, mouse-over etc., det var de helt vilde med. Så 37signals artikel, bør næsten også indeholde JavaScript, men det gider de heller ikke at lære :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmøren kan altid springes over..

Surftown har et program hvor design er lavet og man bare vælger hvor mange sider og sætter tekst ind. færdig..

Microsoft har et visuelt hjemmesideprogram hvor du ikke skal kende noget til koder og kan lave alt som et worddokument..

Så jo programmøren kan altid spares, der kan dog være fordele i en programmør med SEO og ting der skalåbne i nye vinduer, men der tror jeg Lundsby rammer meget godt..

 

Jeg har selv affiliatesider og ikke en eneste af dem har der været rodet med koder, overhovedet. Til trods for de har tjent en del penge..

 

medieHuset

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Du er altid på pletten med et genialt indspark, Allan.

Ja jeg er ikke den eneste kan jeg se Smile

BZR:
Det var baggrunden for mit indlæg, men bevares, jeg må lade være med at læse det jeg ikke har lyst til fremover.

Fint nok det samme tror jeg ret mange Aminoer gørWink

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Som vi tidligere har snakket om, så er der masser af rigtigt gode forretningsmuligheder for dygtige programmører på CloudSprout. Hvis man har fokus på forretningslogik og generelt forstår hvordan man bygger software, så er det at skrive extensions mums!

Ja og?? Jeg sidder bare og venter på at I er klar med jeres system :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmy

Jeg har lagt mærke til det samme :-) Dem der føler sig sprunget over, kan ikke helt se det revolutionerede, men designerne glæder sig.

Vores sprogafhængigheden i vores platform, er helt klart et key-selling point, og det er ekstremt vigtigt, at vi for en masse dygtige software udviklere til at skrive extensions til CloudSprout og gerne tjene en masse penge på det.

Ligesom designerne ikke gider at lære kode, så gider koderne ikke at få dikteret hvilket sprog de skal bruge.

 

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)