Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CloudSprout - Kan man virkeligt springe programmøren over?

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Kunne I ikke tage den her diskussion over PB? Smile

Jeg syntes det er en spændende debat hvor begge parter kommer med velformulerede svar/indspark. Så hvorfor skulle den ikke have sin plads på et forum ? :)

Mvh

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mega dårlig trik til sælge sit produkt. Man kan aldrig undvære en programmør

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega dårlig trik til sælge sit produkt. Man kan aldrig undvære en programmør

Til at lave hjemmesider hvor der ikke er behov for database integration er CloudSprout godt ude programmøren, men hvis man skal have mere avancerede sider så jo... så skal han med.

Føler du at dit jobområde bliver truet? Jeg gør ikke.... og jeg er programmør.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hjemmeside:
Mega dårlig trik til sælge sit produkt. Man kan aldrig undvære en programmør

...

Det hedder "trick" og desuden er der ingen der lægger skjul på at Lundsby får pr. ud af det her.

Derudover er dit indlæg det mest uigennemtænkte kritik jeg _længe_ har hørt, og selvfølgelig kan man undvære en programmør. Det er ligeså meget noget vrøvl og sige at du aldrig kan undvære en programmør som det er at sige at man altid kan.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Indspark til diskussionen fra mine helte 37signals:

Web designers should do their own HTML/CSS

Jeg må sige at jeg er ret enig. Det kan godt være at designerne ikke gider beskæftige sig med kedelige ting såsom html og css, men foretrækker photoshops dejlige verden med absolutte størrelser, men det laver ikke om på at deres design skal bruges på nettet og ikke i photoshop.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes også dette er en spændende tråd. Jeg har længe fulgt CloudSprout på sidelinjen, så når lejligheden byder sig, sørger jeg naturligvis for at holde mig opdateret :-)

Det er interessant at se, at det ofte er udviklere eller konsulenthuse, som skal sælge timer, der ikke kan se det revolutionerende i CloudSprout. Jeg kender en håndfuld designere som i den grad vil få value for money med dette produkt. De ønsker nemlig hverken at røre server-side-kode eller klient-side-kode som HTML/CSS/JS.

Det er klart at der vil være utroligt mange begrænsninger i CloudSprout, hvis man udelukkende kan bruge standard-funktionalitet, men med den planlagte extension-motor vil man jo netop kunne "shoppe" en dating-extension, shop-extension eller lignende. Og hvis Jeres planer om at gøre denne motor sprogudafhængig, så får I dælme et produkt der kommer til at sparke numse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Off Topic

Havde jeg en stor bunke penge tilovers lige nu, ville jeg helt klart være mere end klar til at smide dem efter jer. Hvis jeres projekt bliver bare 50% af hvad i lover så er det virkelig en revolution!

Skal i ikke have lavet en fed facebook side, hvor vi kan blive fan og følge udviklingen.? Tjek evt. RssGrafiti app.'en ..

Glæder mig til at se hvordan jeres projekt vokser.f 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes det er en god idé og ser meget lovende og spændende ud... Dog tænker jeg at helt undvære programmør kommer i nok ikke til, for da jeg ville bookmarke jeres side, stod der blot forside :) Burde der ikke stå jeres firma/sidenavn ? ;)

Fortsat god dag

Mvh

Peter

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved godt at det her måske ikke lige falder i "tråd" med det tråden går på Smile, men jeg kan ikke se jeres video om at komme igang med Cloudsprout. Kan det skyldes at jeg sidder på en Mac?

Mvh
Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation ApS

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Creation Nation:
Kan det skyldes at jeg sidder på en Mac?


He, he ... altså sidder og kigger på en Mac Wink

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)