Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Enhedslisten foreslår 90% beskatning af Danske Direktørlønninger

Side 1 ud af 11 (108 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 2.538
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 635

Skrevet 18-05-2010 kl. 13:11

Amino-karma 2.785
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. maj 09
Indlæg ialt: 692
Amino Plus
Ballobberne & Co.
Skrevet 18-05-2010 kl. 13:20

Ja man kan jo kun smile lidt af dem Big Smile

Det tror jeg ikke de kommer langt med, der er jo en grund til at de ikke er de største der inde, men noget er de jo nød til at sige for at komme i TV Stick out tongue det er bare ikke altid lige heldigt.

Venlig hilsen.

www.ballobberne.dk

Amino-karma 618
Tilmeldt 20. jul 08
Indlæg ialt: 175

Gongra
Skrevet 18-05-2010 kl. 13:47

Jeg er absolut ikke fan af Enhedslisten, men jeg forstår faktisk godt, at der er nogle, der bliver forargede, når Carlbergs direktør får en årsløn på 22 millioner kr.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Amino-karma 588
Tilmeldt 7. sep 09
Indlæg ialt: 153

El-manden
Skrevet 18-05-2010 kl. 13:57

Gongra:

Jeg er absolut ikke fan af Enhedslisten, men jeg forstår faktisk godt, at der er nogle, der bliver forargede, når Carlbergs direktør får en årsløn på 22 millioner kr.

Hvordan kan du forstå folks forargelse over det? Så længe han bidrager med værdistigninger til Carlsberg, der er større end de 22 mio. kr. kan der vel ikke være stor forargelse over dette. Tvært imod kunne man vel argumentere for, at han burde få endnu mere i løn ;)

Det er vel de samme folk, der mener at aktieavancer skal brandbeskattes, for hvorfor skal aktionærerne, der blot stiller kapital til rådighed, tjene penge på de ansatte i virksomheden?....

Pest eller kolera, det ene er jo nærmest mere absurd end det andet forslag, der kommer fra den del af venstrefløjen...

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Amino-karma 54.983
Tilmeldt 24. jun 07
Indlæg ialt: 11.093
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Fashion-Seller
Fra Customfit.eu - ZZ Dist...
Skrevet 18-05-2010 kl. 14:04

Jeg foreslår at alle, som lider af misundelse eller jantelov hopper i havnen... Det er mindst lige så konstruktivt, om end ik bedre set fra et samfundsmæssigt syn! ;D

Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!

Gucci Solbriller --  Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.

Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Amino-karma 54.983
Tilmeldt 24. jun 07
Indlæg ialt: 11.093
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Gongra:

Misundelse og Jantelov er en god ting OR NOT!

Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!

Gucci Solbriller --  Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.

Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Amino-karma 2.764
Fra København
Tilmeldt 11. mar 08
Indlæg ialt: 605
flag

Andreas Lolk
Skrevet 18-05-2010 kl. 14:06

Gongra:

Jeg troede virkelig kun, at sådanne holdninger var påfund fra folk, der gerne ville have opmærksomhed. 

Hold da op... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis AdWords bog på 189 sider og bliv meget klogere! 

Amino-karma 618
Tilmeldt 20. jul 08
Indlæg ialt: 175

Gongra
Skrevet 18-05-2010 kl. 14:18

Jeg har forstået, at jeg er helt galt på den. Så jeg tør ikke argumentere for min småtskårne misundelse. Hvis der skulle være en enkelt eller to som tør vedgå, at de er bare lidt misunderlige og forargede, så vil jeg foreslå, at vi hopper i den samme havn. Vi kan senere aftale tid og sted. Det vil gøre det noget nemmere for Falck og politiet at fiske os op igen. Har Fashion-Seller et forslag til en god havn til formålet? Du vil jo garanteret godt være vidne til det. Jeg regner med, at du får fat i TV2 og Ekstrabladet!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Amino-karma 3.769
Tilmeldt 22. okt 08
Indlæg ialt: 802

gweb
Skrevet 18-05-2010 kl. 14:19

Gongra:

Hvad er du forarget over? Hvorfor skulle han ikke have sin løn? Ville du ikke selv hæve en tilsvarende løn hvis du havde en tilsvarende milliard forretning? Eller ville du hæve en løn på små 300.000 eller hvordan mindstelønnen nu ligger og så forære resten til staten som "tak"?

Amino-karma 5.733
Fra Flensburg
Tilmeldt 3. jul 07
Indlæg ialt: 1.387
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Kristoffer Hjerrild
Fra Blogksperten.dk,MagentoXperten.dk
Skrevet 18-05-2010 kl. 14:31

Det jo en joke.... ??? Jeg tror seriøst ikke enheldslisten ved hvad erhvervsliv er... Det squ utroligt at der kan sidde så inkompetente politkere på Christiansborg...

Kristoffer Hjerrild - Indehaver af Selvbruner-Shop.dk - Damarks største shop med Selvbruner produkter i Danmark. Vi forhandler bla. Sunspa Tan-In-A-Can

Side 1 ud af 11 (108 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed