Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftalefakturering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

I forbindelse med min virksomheds overtagelse af en anden virksomhed har jeg bevæget mig ind på et nyt område, som betyder, at jeg skal til at lave en del "aftale fakturering" - altså sende fakturaer med jævne mellemrum til kunder. 

Prisen for hver kunde er forskellig, og intervallet er også forskelligt. 

Er der nogen af jer der kender til et system, Excel, Web, program eller andet, som på en nem og overskuelig måde kan hjælpe mig med at huske at få afsendt alle disse fakturaer?

PFH Tak

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo programmerer sig ud af alt :) Men hvad med at sætte en tilbagevendende begivenhed i din kalender?

 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels. 

Kalenderen har været oppe og vende, men vi snakker om mange aftaler, som ikke falder på samme dag osv. Så jeg druknede i aftaler. 

Ja, jeg kunne sagtens programmere mig ud af det, men der er jo ingen grund til at opfinde tallerkenen igen, såfremt en anden har gjort det samme arbejde.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængigt af dit bogføringsssystem så kunne man tænke sig at der måske findes et modul til det? (men den tanke har du nok haft) :)

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvis du ved lidt om hvor meget der skal faktureres på forhånd, så er der vel intet der forhindrer dig i at tage det i "bunker" og eks. sende ud hver mandag ?

Ellers så kan du se på om ikke E-Conomic kan klare det for dig, via deres tillægsmodul "Abonnement", jeg bruger ikke selv det modul, men det ser ud som om det kan klare individuelle priser pr. kunde, sammen med forskellige intervaller.

http://wiki.e-conomic.dk/doku.php/tillaegsmodul:abonnement

 

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

jeg vil anbefale e-conomic til lige netop denne opgave, her er der et modul hvor du kan det du søger.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres råd - et skift fra Navision til E-conomics kommer nok ikke på tale sådan lige foreløbig, så den vej skal jeg i hvert fald ikke. 

For at præcisere, så er det ikke afgørende for mig, at fakturaen bliver skrevet - det skal jeg nok selv lave et script der kan - det jeg søger er et stykke software/hjemmeside eller andet der på en nem og overskuelig måde kan synliggøre hvad og hvem og hvor meget der skal faktureres.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan finde det så kan jeg godt lave et lille stykke software der kan give dig besked når der er en ny faktura der skal laves. Evt. kalde det script du laver der kan lave en faktura.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)