Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producere eget metervarer (stof)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Ville høre om der nogen der kan hjælpe mig her.

 

Jeg har fundet noget rigtigt fedt tapet, som jeg godt kunne tænke mig at få produceret til metervarer (stof).

Men hvor kan jeg gøre dette? og lægger der nogle regler ang. copyright?

 

Jeg ved at KATVIG, selv siger at de fandt noget gammel mormor sengetøj, og fik det derefter produceret i metervarer, men er det lovligt??

 

håber der er nogle aminoér der kan hjælpe.

 

Vh. Leeng

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

æv har samme problem jeg kunne også virkelig godt tænke mig at vide hvor firmaer som katvig, småfolk osv får produceret deres metervarer, og gad vide omdet er helt vildt dyrt.......håber der er nogen der ved noget. Held og lykke og jeg siger til hvis jeg finder ud af noget.

 

Maja

Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
ved ikke om det kan bruges men kan man ikke kontakte en tekstildesigner jeg er sikker på at en sådan ved hvordan man griber det an og evt hjælpe med at få designet stoffet..... jeg ved at molo bruger en grafisk designer til deres prints....men hvordan man så finde en producent af stoffet ved jeg ikke....

 

mvh

birgitte

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - hvorfor ringer du ikke til fx Katvig og hører dem ad? Tror ikke det er så stor en forretningshemmelighed.

Det er længe siden, du skrev dit indlæg, så har du noget nyt om det?

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste får produceret deres meter varer i østen.

Du skal som regl lave mellem 300-1000 meter før de overhoved gider at sætte en production igang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)