Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsstatestik på Monitor.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.!

 

Jeg er i en virksomhed hvor vi gerne vil have en monitor, hvor vi kan se de vigtigste kunders status, altså: er de i mødefasen, ordrefasen, afventer vi accept på ordre osv... Den monitor skal så stå så vi alle nemt og overskueligt kan se den. 

Ud over det ville vi gerne også kunne se salgsstatestikken for medarbejderne så der indbyrdes kan væres lidt konkurrence. 

Vi skulle så via vores egne pc'er kunne gå ind og opdatere statusen på kunder og salgstal. 

Vi har en server med styresystem windows server 2003.

 

Mit spørgsmål til jeg går derfor på: Nogle der kender et program der nogen lunde matcher beskrivelsen på ovenstående? 

 

 

på forhånd tak, Alexander

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

alex-sander:

Hej Aminoer.!

 

Jeg er i en virksomhed hvor vi gerne vil have en monitor, hvor vi kan se de vigtigste kunders status, altså: er de i mødefasen, ordrefasen, afventer vi accept på ordre osv... Den monitor skal så stå så vi alle nemt og overskueligt kan se den. 

Ud over det ville vi gerne også kunne se salgsstatestikken for medarbejderne så der indbyrdes kan væres lidt konkurrence. 

Vi skulle så via vores egne pc'er kunne gå ind og opdatere statusen på kunder og salgstal. 

Vi har en server med styresystem windows server 2003.

 

Mit spørgsmål til jeg går derfor på: Nogle der kender et program der nogen lunde matcher beskrivelsen på ovenstående? 

 

 

på forhånd tak, Alexander

Skal ikke kunne sige om der er et færdigt produkt der kan løse dette..

Men ellers send en PB med nærnere info, så kan jeg lave det for dig for en billig pose penge :)

Har lavet noget ligende før, bare noget ordre status til et større nordisk lager :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvordan du har dine oplysninger burde det være ganske overskueligt at samle dem på et website i en fullscreen browser der kan køre på din monitor.

Vi har selv en masse tal samlet på en skærm på kontoret, sammen med vores serverovervågning.

Hvis det er tal du trækker ud af et eller andet CRM kan det ikke tage mange timer at flække noget sammen der kan vise det for dig, så hvis du kan lukke lidt op for posen om hvordan dine data ligger nu, så er der sikkert en masse folk der byder sig til med en nem og billig løsning til dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin, 

 

Har sendt dig en e-mail med forespørgsel på pris. 

 

 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bruger vi Channel Crm ,den nyeste version de har, med kun 3 bruger licenser.

 

Hvor indviklet er sådan en opsætning? Vi er ok på computere så længe det ikke bliver for teknisk indviklet ;D hehe.

 

Vi ville gerne have en simpel, lækker løsning der fungere uden problemer :)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
alex-sander:

Hej Kevin, 

 

Har sendt dig en e-mail med forespørgsel på pris. 

 

 

jeg har umiddelbart ikke modtaget noget, men ser om den ikke skulle være dukketop i morgen tidlig regner med du har forsøgt at sende det til Kevin (at) Lund.dk
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede din kontakt formular på din hjemmeside :-)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det du selv havde skrevet XD

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
alex-sander:

Jeg benyttede din kontakt formular på din hjemmeside :-)

er bange for den ikke er nået igennem. Kan ikke udelukke der er sneget sig en fejl ind i formularen. Beklager meget. Har du mulighed for at sende direkte til min mail? Så er vi sikker på den kommer helt frem. Og så skal jeg da vist have set på min kontaktformular :/
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alex-Sander,

Jeg kender ikke en ud-af-boksen løsning, men du får lige lidt input, da jeg netop har løst en ogpaver der minder om det (for mig selv). Det er simpelt at lave en webbaseret løsning, som kan det du foreskriver. Jeg har lavet en applikation, så jeg kan følge med i mine websites indtjening, hvilke affiliate netværk der har været omsætning på, besøgs statistik og lidt andre små ting.
Til selve visningen har jeg købt en Nintendo Wii, og installerede en opera browser på. Det køre perfekt, og er meget pålideligt.

Så alt efter specifikationerne på den webaaplikation du ønsker, så kan det garanteret løses for ca. 10.000 - 13.000 DKK (inklusiv tv og wii)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)