Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sigma Regnskab - Gratis regnskabsprogrammer..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Nu du selv nævner det kan jeg jo spørge her; kan dit faktureringsprogram arbejde sammen med f.eks. e-conomic ?  Et er jo at skrive regninger ( hvilket som regel er den fornøjelige del af arbejdet Smile ) - et andet er at bogføre dette efterfølgende.  Og man skulle jo nødigt lave for meget dobbeltarbejde, derfor spørgsmålet .

Hej Roberts

I standard og i pro udgaven findes funktionen 'Eksporter til administrativt program'. Her laves en csv fil med fakturadata inden for ønsket datointerval. Denne skal du så importere i ønsket regnskabsprogram.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint, tak for svar Smile

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvorfor er det lige at man er interesseret i et gratis program til at lave fakturaer - hvis man så efterfølgende vil importere tallene til f.eks e-conomic ved brug af CSV-filer?

Men hvis det er tilfælde at man ønsker at gå den vej, har vi flere løsninger til automatisk at håndtere indlæsning af CSV-filer (inkl fakturering) i e-conomic.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Anker Johnsen:
Hvorfor er det lige at man er interesseret i et gratis program til at lave fakturaer - hvis man så efterfølgende vil importere tallene til f.eks e-conomic ved brug af CSV-filer?

Måske fordi man så kan sætte alle og enhver til at fakturere uden at give adgang til det rigtige regnskab - heri forbundet sikkerhedsproblemer, eller i det hele taget, hvem skal have adgang og hvem ikke.  Desuden kan man måske få mulighed for at designe fakturaer på en bedre og smartere måde end man kan fra regnskabsprogrammet ?  Blot et par tanker Smile

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert

Point taken ;o)

Mvh Niels

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

Niels Anker Johnsen:
Hvorfor er det lige at man er interesseret i et gratis program til at lave fakturaer - hvis man så efterfølgende vil importere tallene til f.eks e-conomic ved brug af CSV-filer?

Måske fordi man så kan sætte alle og enhver til at fakturere uden at give adgang til det rigtige regnskab - heri forbundet sikkerhedsproblemer, eller i det hele taget, hvem skal have adgang og hvem ikke.  Desuden kan man måske få mulighed for at designe fakturaer på en bedre og smartere måde end man kan fra regnskabsprogrammet ?  Blot et par tanker

Hej Roberts

Det kan jeg kun give dig ret i. De personer der udskriver en faktura eller en følgeseddel er man måske ikke interesseret i får kendskab til ens regnskab. Det er desuden meget farligt at tro, at fordi man kan få adgang til et gratis regnskabsprogram, kan man også selv lave sit regnskab. Nogle kan selvfølgelig overskue det, men der er så mange faldgrupper, og konstant nye regler, at det kræver en god regnskabsindsigt at lave det hele selv. Jeg kunne ikke drømme om at skippe min revisor, det ville ende med at blive alt for dyrt, og i sidste ende koste mig alt for mange timer.
Mht. fakturaudseende. Jeg møder meget tit kunder der har specielle ønsker til deres udskrifter. Her er det en stor hjælp at kunden selv kan ændre på designet i standard og pro udgaven af vP Faktura.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis gratisprogrammerne giver dig de oplysninger du skal bruge, ser jeg ingen hindring ? Da jeg skulle skrive opgave om Vestas brugte jeg nnmarkedsdata - og det var gratis i 10 dage. Nok dage til at hente de informationer jeg skulle bruge. Ja, jeg ved ikke om jeg starter en gammel tråd igen :) men, måtte pointere at det er vel afhængigt af hvad du skal bruge det til.. Jeg tror jeg brugte dette, faktisk: http://www.nnmarkedsdata.dk/regnskab/vestas-manufacturing-a-s/201988013/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)