Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sigma Regnskab - Gratis regnskabsprogrammer..

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er nogen her der har erfaring med gratisprogrammerne, Sigma Regnskab og  Winfinans SB.

Hvordan er de fx. i forhold til Summa ?

/Christina

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Christina, jag bruger sigma regnskab for at bruge dette program skal du vide noget om at bogføre dernæst er der ikke hjælp at hente uden det koster en timeløn på kr. 510,00 pr. påbegyndte time.(programmet er gratis)

det følger en manual med til dette program som kan hjælpe dig igeng.

Summa summarum har jeg også brugt - det kan være lidt vanskeligt at tage i brug derfor foreslår jeg du køber bladet for libris som hedder regnskab på pc med summaSummarum. (dette program er gratis)

Winfinans light kender jeg fra et firma jeg har været ansat i, her skal du også købe en bog fra libris som omhandler winfinans det kan hjælpe meget. (winfinans mini er gratis mener jeg)

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina, der er flere gratis programmer på http://www.start-base.dk hvis ikke der er nogle af de nævnte programmer der passer dig.

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tidligere anvendt Sigma Regnskab og er igen begyndt at bruge den. Hvis du før du begynder får læst deres brugsanvisning, som er godt skrevet, tror jeg ikke du får nogen problemer.

Det der er godt med Sigma er at den anvender Microsoft Access, så man er ikke afhængig af dem der har lavet programmet og det kan jeg godt lide, da man så har en frihed, man ikke får hos flere af de andre regnskabsprogrammer.

Til Henrik, tak for linket, den er rigtig god til at få et overblik over de forskellige regnskabsprogrammer. Jeg ved ikke om du har relation til hjemmesiden start-base.dk, men der er en lille fejl med hensyn til Sigma beskrivelsen, på start-basen står der at den ikke har fakturamodul, men det har den faktisk. :)

Desuden kan jeg godt lide at Sigma kan lave momsafregning, så man kun skal klikke et par gange, så har man de beløb der skal indtastes hos Skat. :)

Kommer snart...

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tænkstort, det har jeg og fejlen er hermed rettet.

Tak for hjælpen :)

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de indkomne svar :-)  Jeg har valgt summa... ind til videre.

Venlig hilsen

Christina

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det er længe siden du lavede dette indlæg, men start-basen.dk er spild af til. De såkaldte "gratis-programmer" er jo ikke gratis. Det er i store træk demo-versioner, som man kan spilde en masse tid på, bare for at finde ud af, at man skal betale et eller andet beløb, hvis man vil bruge dem til noget fornuftigt.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Well, det er godt nok en gammel tråd du har genstartet. Det er korrekt at meget 'gratis' viser sig at koste penge. Men som en behagelig undtagelse kan jeg pege på faktureringsprogrammet vP Faktura, der står til at koste 290,-. Det er korrekt at der findes flere betalingsudgaver af programmet, men der findes også en helt gratis udgave. Læs mere på www.vipilon.dk

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu du selv nævner det kan jeg jo spørge her; kan dit faktureringsprogram arbejde sammen med f.eks. e-conomic ?  Et er jo at skrive regninger ( hvilket som regel er den fornøjelige del af arbejdet Smile ) - et andet er at bogføre dette efterfølgende.  Og man skulle jo nødigt lave for meget dobbeltarbejde, derfor spørgsmålet .

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)