Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside testværktøj til gamle Firefox versioner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg skriver for at spørge om der er nogen der kender et værktøj, hvormed man kan teste hjemmesider i gamle versioner af Firefox?

Jeg har både PC og Mac (Safari, IE, FF, Chrome), og anvender IETester for at teste alle versioner af Explorer, og jegmangler et tilsvarende redskab for ældre versioner af Firefox.

Iøvrigt er det irriterende at Firefox til Windows og Mac ikke er fuldstænding ens. Er jeg den eneste der synes det?

Hav en god dag.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare installerer flere versioner af Firefox? (Se http://www.htmlcenter.com/blog/multiple-firefox-installs/ for en windows guide, men det burde ogsaa virker paa Mac).

Eneste ting at vaere opmaerksom paa er at du nok skal lave en ny brugerprofil til hver version af firefox, saa den ikke proever at upgrade/downgrade hvergang du koere en ny version.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kan du bruge

http://browsershots.org/

Det giver godtnok kun et screenshot af hjemmesiden i den pågældende browser, så det giver ikke helt det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:

Jeg har både PC og Mac (Safari, IE, FF, Chrome), og anvender IETester for at teste alle versioner af Explorer, og jegmangler et tilsvarende redskab for ældre versioner af Firefox.

Jeg er ikke 100% sikker på, det er nødvendigt. Firefox bliver opdateret som standard - dvs., at man aktivkt skal foretage et valg for ikke at lade sin browser opdateres automatisk. Det betyder, at du som udgangspunkt godt kan regne med, at flertallet af Firefox-brugere har den nyeste eller næsten-nyeste browser.

Derudover skal det nævnes, at selv de tidlige versioner af Firefox jo understøtter stort set alt, hvad man skal bruge. Dog kan man selvfølgelig komme i klemme, hvis man bruger avancerede HTML5-funktioner, men så be'r man også om problemer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)