Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan synkroniserer jeg min HTC Legend med min Outlook kalender

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har i dag fået min helt nye - super lækre - telefon ind ad døren. Det blev en HTC Legend. Den kunne jeg godt tænke mig  at synkronisere med min outlook-kalender. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

På forhånd mange tak og god dag!

// Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv en HTC Legend, men bruger Google Calender, så det skete automatisk 30 sek efter jeg tastede min google konto ind :)

Jeg mener du skal bruge HTC Sync til formålet - du henter nyeste udgave her: http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=313&act=sd&cat=all

Bagefter er det bare i med usb stikket og på telefonen vælge sync som forbindelsesmulighed - så går jeg ud fra det kører. Det gør alt andet - rigtig godt køb :-D

**Rettelse**

Tjek lige manualen på dansk, side 78 og fremad :-D

http://member.america.htc.com/download/web_materials/Manual/HTC_Legend/HTC_Legend_HTC_Danish_UM.pdf

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op med at blære jer med jeres lækre telefoner - det er hammer irriterende.Sad
Jeg har en Touch Diamond, der ikke rigtig er gammel nok til udskifting endnu.
Er der nogen, der har en god idé til, hvordan man får sådan én til at gå i stykker, så man kan tillade sig at skifte den ud.Geeked

mvh Hans

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bliver Touch Diamond ikke leveret med Windows Mobile?... I så fald er den vel defekt fra fabrikken og moden til udskiftning :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hold nu op med at blære jer med jeres lækre telefoner - det er hammer irriterende.Sad
Jeg har en Touch Diamond, der ikke rigtig er gammel nok til udskifting endnu.
Er der nogen, der har en god idé til, hvordan man får sådan én til at gå i stykker, så man kan tillade sig at skifte den ud.Geeked

mvh Hans

Haha, jeg er heller ikke vant til den slags. Har gået og overvejet det køb i snart en måned nu - lige siden den kom ud. Og pludselig fik jeg lyst og slog til. Den er indtil videre ovenud fuldkomment fantastisk... Jeg troede slet ikke man kunne få den slags... sammenhæng og gedigenhed i noget, der ikke står iXxxx på bagsiden af. Det her er lækrere end iPhone. Tastaturet er mit eneste minus - det er lidt småt (dog kan telefonen vippes til venstre og pludselig har du et stort og fint QWERTY-tastatur).

SÅ dyr er den altså heller ikke.. Jeg har valgt CallMe's Hallo 275 abonnement, hvor jeg betaler 99,- for fri data og har resten (178 kroner) til taletid, sms og alt muligt andet. Tror den løb op i omkring 3000 kroner inkl. det abonnement, fordi man får 5% fra Forbrugsforeningen derinde. Smart smart.

Skynd dig ud og køb den. Selvom din nuværende heller ikke er spor gammel. Den kan sælges, doneres til Afrika eller noget helt tredje - kommer lidt an på din moral : -)

Lige nu kæmper jeg med kontakt-bogen, som både Facebook og Twitter har synkroniseret sig ind i.. Det er lidt svært at se hvorfor det skal hjælpe mig, men nu har alle mine kontakter (både dem jeg kender, og dem jeg ikke kender (man kan åbenbart ikke sortere)) repræsenteret med små fine billeder, indhentet fra FB og Flickr.

Må næsten skrive en anmeldelse af den, for den er super fed.

Go' nat for nu.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

steinway:

Bliver Touch Diamond ikke leveret med Windows Mobile?... I så fald er den vel defekt fra fabrikken og moden til udskiftning :-)

Hehe - den kører faktisk rigtig godt, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Legend er 120 x  bedre.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Må næsten skrive en anmeldelse af den, for den er super fed.

Du bliver bare ved.Angry
Du skulle heller gå ud og finde en rigtig kæreste. Big Smile

mvh Hans

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Riise:

Har selv en HTC Legend, men bruger Google Calender, så det skete automatisk 30 sek efter jeg tastede min google konto ind :)

Android 2.1 og Googles services er et match made in heaven. Jeg har købt en HTC Desire, og integrationen er perfekt. Som du skriver, indtast Google-konto og voila, alt er tilgængeligt og øjeblikkeligt synkroniseret.

Hans, få købt en Legend eller Desire - det kan kun gå for langsomt. ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
Android 2.1 og Googles services er et match made in heaven. Jeg har købt en HTC Desire, og integrationen er perfekt. Som du skriver, indtast Google-konto og voila, alt er tilgængeligt og øjeblikkeligt synkroniseret.

Et fantastisk match :-) Og da jeg i forvejen også brugte gmail og alle mine kontakter også er oprettet på min google konto, blev det hele straks importeret og linket med min facebook konto, så jeg også har billede på (næsten) alle mine kontaktpersoner.. Det er altså vanvittig snedigt udtænkt :-D

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Lige nu kæmper jeg med kontakt-bogen, som både Facebook og Twitter har synkroniseret sig ind i.. Det er lidt svært at se hvorfor det skal hjælpe mig, men nu har alle mine kontakter (både dem jeg kender, og dem jeg ikke kender (man kan åbenbart ikke sortere)) repræsenteret med små fine billeder, indhentet fra FB og Flickr.

 

Jeg har selv en Legend.. Jeg købte den på selve dagen hvor den udkom (lidt nørdet).. Den er altid koblet på:

Mit fuldtidsjobs exchange
BIGBuy.dk's email
Gmail

Jeg har koblet fra så jeg ikke får kontakter fra gmail, og jeg har sorteret mine kontakter så jeg kun har dem fra min oprindelige telefon, dog koblet sammen med deres facebook profiler.. Det kører bare. Klart bedste mobilkøb jeg nogensinde har gjort, har nok haft 5-7 mobiler de sidste 3år, dette er første telefon jeg ikke har lyst til at udskifte selvom jeg nu har haft den i snart 3 måneder! Fantastisk produkt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)