Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bryllupsbil - Skal giftes 31. juli ;-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er i den heldige situation, at jeg skal giftes d. 31. juli i år, og for mandens vedkommende, så er en lækker vogn en af de glæder, som står 100% for min regning, derfor skal det være en svedig øse!

Når jeg skriver svedig øse, så mener jeg en bil, som man ikke ser hver dag i det danske landskab. I ved helt sikkert hvilken slags bil jeg taler om: En hvor gæsterne siger "WOW!" eller noget i den dur, når de kommer ud af kirken og ser den ;-)

Men nu til mit problem; jeg har ikke fundet en lækker vogn endnu, og det er derfor jeg skriver. I plejer at være mere end kompetente på alle mulige områder, så hvorfor ikke på bilområdet?

Er der nogen af jer, der har, eller kender en der har, sådan en vogn, og som kunne være interesseret i at leje den ud, eller selv køre den.

Begivenheden foregår i Hjørring d. 31/7 2010.

Budget: Jeg vil sige, at hvis den rigtige bil kommer, så er jeg typen, der for det meste slår til, før jeg tænker på prisen, så jeg vil ikke skrive noget her.

Håber I kan hjælpe mig!

På forhånd tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er du ude i noget klassisk bil eller skal det være noget smart nymoderne cabriolet?

Jeg kan selv tilbyde dig en gammel klassisk kassevogn fra postdk, der vil folk nok sige "WHAT" hvis i skulle køre i sådan en ;)

Den kan lejes både med og uden chauffør Big Smile

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan leje alle biler i DE til gode priser... Enten i Flensburg eller Hamburg...

Så det er vel kun fantasien og pengepungen, som sætter grænserne ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten TILLYKKE! Big Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim

Tillykke med det (det har jeg vist ønsket dig engang tidligere). Her kan du leje en ferrari til 18.000 for en dag:

http://dk.sixt.com/php/res?language=da

Slå dig løs :D.

(Okay, det er måske en tand over budgettet for en studerende, men nu ved jeg at du ikke går så meget op i hvad det koster - for eksempel er du sikkert typen der kan finde på at betale en tur til venedig for en kammerat bare fordi han skal ned og stille an til dit frieri ;-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest - tillykke med det!

Jeg skal personligt selv køre væk i en Audi R8 til mit bryllup, men ulempen er at der ikke er nogen som lejer sådan en vogn ud. Til gengæld ved jeg fra andre at enkelte Audi-forhandlere er villige til at udleje den en enkelt dag (dog på prøveplader - men det er vel ligemeget?). Jeg snakker om f.eks. Audi i Fredericia.

Nu ved jeg ikke hvilken type bil du er til, men jeg er - og vil - altid være Audi-mand, og derfor blive det en R8 til mit bryllup. Jeg er heldigvis også så heldig at min kæreste er Audi-kvinde Wink

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig der er helt væk, eller....? Jeg kan altså ikke finde en Ferrari nogen steder derinde.

Ville ellers godt skyde de penge af, for at få en dag i sådan en øse :)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, det er vist ikke en ferrari i deres flåde PT. Det var et gammelt link jeg fandt der beskrev prisen.

Til gengæld kan du leje en Lamborghini, en Jaguar eller en oldschool Hummer H1.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)