Køb et Amino Sponsorlink
Jeg belønner alle som skriver et blog indlæg om et af mine websites, med en gratis gave. I dag fik jeg en ny stak gaver, så jeg tillader mig lige at gøre lidt reklame for tilbudet.
Dette er naturligvis også gældende for: mobilt-internet.dk ,laan-penge-her.dk, og billigt-tv.dk . Blog indlæg tæller højt! :-).
PS: Alle som lavet et eller andet i aften, vil få sendt gaven afsted i morgen.
Med venlig hilsenCasper Schneidereit
Casper, IOOS Internet: Jeg belønner alle som skriver et blog indlæg om et af mine websites, med en gratis gave. I dag fik jeg en ny stak gaver, så jeg tillader mig lige at gøre lidt reklame for tilbudet. Dette er naturligvis også gældende for: mobilt-internet.dk ,laan-penge-her.dk, og billigt-tv.dk . Blog indlæg tæller højt! :-). PS: Alle som lavet et eller andet i aften, vil få sendt gaven afsted i morgen. Med venlig hilsenCasper Schneidereit
Hej Casper.
Det lyder spændende.
Jeg går igang med et indlæg nu, sender dig en PB med adresse, og hvor du kan finde dit indlæg :-)
Det vil jeg glæde mig til :-)!
Fin idé.
Men er der nogle posthuse der har åbent på en helligdag?
Mvh, Elias Sørensen
Kreativ programmør og grafiker, der laver alt fra avancerede shop/cms/crm til den personlige hjemmeside.
Jeg sælger også Billige sokker og Sorte sokker
Hej Casper
Så er du online på Produkttips: http://produkttips.dk/2010/05/find-de-bedste-avistilbud-et-sted/
PS. husk, at man selv kan oprette sig og skrive produkttips.
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Jeg laver også Pressemeddelelser, og andet tekstarbejde på freelance-basis.
Elias Sørensen: Fin idé. Men er der nogle posthuse der har åbent på en helligdag?
Det har de røde postkasser tilgengæld, og så meget fylder et gavekort heller ikker :-).
Mange tak, det var meget pænt af dig. Kan du ikke PM eller smide en mail til info@ioosinternet.dk med din adresse?
På forhånd tak!
Så er de to første gaver sendt afsted - værdi ca. 100 DKK pr. stk.
Så fik jeg sendt de sidste ting afsted (gavekort til blockbuster blandt andet). Du kan stadigvæk nå det, og skriv gerne om alle siderne, hvilket vil udløse en større gave (værdimæssigt). De næste gaver vil blive sendt d. 21 Maj.
Alle burde have fået leveret som aftalt nu.