Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotoudstyr til Produktbilleder - Hvad skal jeg bruge?

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Lagersalg123 - JEN:

Lone S. Hansen:
Kan du uddbybe?

Ja da

http://www.jbwebdev.com/blog/homemade-lightbox/

skal selvfølgelig laves i korrekt størrelse..men det er nemt når du har øvet nogle gange--

 

http://strobist.blogspot.com/2006/07/how-to-diy-10-macro-photo-studio.html

 

 

Ja, okay - men jeg kan godt fornemme på situationen, at jeg har brugt de 8.000 kr., allerede inden jeg har fundet ud af, hvordan helvede jeg kommer ud i en Silvan og evt. får transporteret tingene hjem derfra. Før jeg har fået samlet det, er vi nok oppe i noget der ligner Grækenlands underskud ;-)

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Ja, okay - men jeg kan godt fornemme på situationen, at jeg har brugt de 8.000 kr., allerede inden jeg har fundet ud af, hvordan helvede jeg kommer ud i en Silvan og evt. får transporteret tingene hjem derfra. Før jeg har fået samlet det, er vi nok oppe i noget der ligner Grækenlands underskud ;-)

Hehe jaja BettyBlue...

Jeg tror Grækerne er stolte af at de har samme værdi som 12m lægter og 3 meter stof plus et par håndværker lamper på stativ  og et par vinkler samt skruer...men du rammer nok ikke ved siden af heehe

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ja, man kan sagtens lave tingene selv.....Foto-bord - hvor svært kan det være - over i den lokale tømmer-biks og købe en pleksiglasplade og noget træ..... 2000 kr. fattigere og en hulens masse eksperimenter og timer senere undrer jeg mig lidt over, hvorfor jeg ikke bare lagde de skallede 2500kr og fik et færdigt bord....Lesson learnedStick out tongue.

Tænk sig, hvor mange penge jeg kunne have tjent, hvis jeg havde brugt samme mængde tid på markedsføring og SEO.

Min holdning er efterhånden, at man i virksomheds/forretnings-sammenhæng skal holde sig fra gør-det-selv løsninger, hvis formålet er at spare penge. Man ender let med at bruge en hulens masse tid, få middelmådeige resultater og alligevel ikke rigtig spare noget, der batterSmile
Lone, du vil sagtens kunne opnå billeder i den kvalitet, som du viste, med CubeLite-kit'et, i mit indlæg. Hvis du vælger at bruge et stort foto-telt (som bla. også forhandles under mærket CubeLite af bla. OBT), så får du let det her mudrede diffuse lys, som giver flade lidt livløse billeder, hvor man ikke rigtig kan fornemme stoffet eller overfladen på produktet. Med din baggrund som illustrator er jeg sikker på, at du lynhurtigt vil kunne lære at "se" lys og skygge på billeder og være i stand til at komme ud over det mudrede look. Det er herdu virkelig vi kunne skille dig ud fra mængden af web-shops. Og ja, almindelig lægmand kan godt se forskellenSmile
Mvh.
Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg:

Super link, mange tak. Sådan en skal jeg lave!! 

Kan du komme med et bud på hvor man kan købe det såkaldte  poster board.

 

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Lagersalg:

Super link, mange tak. Sådan en skal jeg lave!! 

Kan du komme med et bud på hvor man kan købe det såkaldte  poster board.

 

Selvtak. Der kan laves hæderlige fotos af de fleste ting på den måde Smile

Jeg skal selv ud og tjekke det i morgen, så hvis jeg glemmer at svare, så send mig lige en PB, så får du svaret.

Køb ren argan olie her

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, 

Tak for dit svar :-)
Det smarteste ville være, hvis vi kunne fortsætte vores samarbejde med vores husfotograf, men pt. ser det ikke ud til at være en løsning, desværre.  Jeg ville også mene, at min tid kunne bruges bedre, end på at skulle tage billederne, men som sagt ser jeg ingen anden løsning lige pt.

Om ikke andet, kunne man båle 8.000 af på en CubeLite, få varene online og få taget nye billeder, af de produkter der gør sig allerværst på shoppen pt. (ret mange af dem er taget på grim, hvid gine, i et mørkt baglokale), højne kvaliteten og så rykke videre op af stigen, til næste kvalitetsplatau derfra, når tiden kommer. 

 

 

 

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

lagersalg123 :

ser frem til at høre fra dig.

jeg tænkte hvis jeg nu ikke kan få fat på det såkaldte poster board kunne man måske bare tage hvidt karton og klister gennemsigtig folie på. Så får man da også en blank overflad.

Beklager men jeg er desværre for nærrig til at gå ud invistere i en proff. lyskasse.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En rest af ef hvidt pleksiglas er nok bedre. Med lidt held kan du finde en i nærmeste byggemarked. Det kan også være, at et stort ark hvidt glanspapir kan bruges.

Alternativt det professionelle produkt: http://www.obt.dk/?type=produkt&id=573&pgid=.  Den koster en hund ex. moms + evt. forsendelser.

Forvent ikke med, at du kan opnå en ordentlig ensartet overflade ved at klistre folie på karton. Billeder er nådesløse overfor den slagsSmile

Mvh.

Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)