Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min placering på Googles søgninger er for høj.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har f.eks. foreslået et svar på første side.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Tak. Tildeling af Karma resulterede også tidligere på eksperten.dk i mange stridigheder, indtil det blev opgivet.

Kan du give mig en henvisning til en side, hvor jeg kan se amino.dk's regler for, hvordan jeg bør reagere, eller hvad der er almindeligt accepteret i dette forum?

Svend M

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Rosenstand.

Undskyld jeg havde overset din kommentar. Jeg håber, du tilgiver mig :-)

Jo, jeg er begyndt at fatte det. Jeg har måske kigget lidt for enøjet på mine søgeord, selv om den kombination, jeg angav i indledningen ikke er den eneste, som giver gode placeringer. Mine valg af søgeord er søgt koncentreret på den gruppe af mennesker, som jeg mener kan være interesserede i mit produkt.

Jeg skal måske forsøge at sprede eller udvide valget af søgeord, men risikerer jeg så ikke at komme til at konkurrere med firmaer med et meget større budget end mit?

Som jeg ser det, og det baserer jeg på indlæggene i dette spørgsmål og mine egne kendskaber til markedet , så må jeg forsøge at finde en måde at få mine søgeord gjort så populære hos mine mulige kunder, at jeg får flere besøgende, som virkeligt er interesserede i mit produkt. Jeg forsøger på en måde at angribe emnet omvendt, dvs. jeg vil ikke finde de mest populære søgekriterier og så anvende dem i en kamp med andre med flere penge end mit firma. Jeg vil i stedet forsøge at gøre mine søgekriterier populære på det lille marked, hvor mine kunder skal findes.

Lyder det helt tåbeligt eller umuligt?

Svend M

 

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend M:

Kan du give mig en henvisning til en side, hvor jeg kan se amino.dk's regler for, hvordan jeg bør reagere, eller hvad der er almindeligt accepteret i dette forum?

Det kan du se nederst på Amino, der finder du dette link: Regler for brug af Amino.

Mvh. Rune.

 

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så kan jeg varmt anbefale dig at læse dette fra WIKI: Kom godt igang på Amino. som helt sikkert er overset, og burde være mere synligt efter min mening.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune.

Tak. Den side har jeg kigget på flere gange, men den siger ikke noget om, hvordan man  reagerer på "Svar" og "Rigtige svar" eller hvordan karmasystemet virker. Jeg har fundet lidt om karmasystemet, men ikke noget som giver mig et svar på, hvordan det hele virker :-)

Venlig hilsen,

Svend M

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rune.

Tak, jeg havde overset dit sidste indlæg, før jeg skrev indlægget 00:11. Jeg fandt den side, da jeg registrerede min profil på amino.dk.

Men jeg savner stadig en side, hvor jeg kan se det hele samlet, også mht. "Rigtigt svar" og konsekvenserne af at klikke på den knap. Jeg har desværre set for mange tilfælde på, at spørgere og eksperter på eksperten.dk har mistet lysten til at fortsætte pga. slagsmål om tildeling af point og karma.

Svend M.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Svend

 

Nu kan jeg naturligvis ikke svare for de andre.... Men personligt er jeg bedøvende ligeglad med stjerner og karma.

Hvis folk (af uransaglige årsager) skulle mene jeg har skrevet noget fornuftigt, kan de skrive det...hvis de lyster.... Det samme gælder, hvis de synes jeg har skrevet noget værre sludder.

Sådan tror jeg egentligt de fleste har det herinde.... Folk er her for at lære noget og få svar på deres spørgsmål. Det er ihvertfald derfor jeg er her...og derfor jeg deltager - for hvis ingen svarer får vi jo ingen svar :)

Så jeg synes du bare skal fokusere på at stille nogle flere gode spørgsmål...og så ellers svare, der hvor du nu engang ved en masse spændende ting.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svend M:

Jeg skal måske forsøge at sprede eller udvide valget af søgeord, men risikerer jeg så ikke at komme til at konkurrere med firmaer med et meget større budget end mit?

Som jeg ser det, og det baserer jeg på indlæggene i dette spørgsmål og mine egne kendskaber til markedet , så må jeg forsøge at finde en måde at få mine søgeord gjort så populære hos mine mulige kunder, at jeg får flere besøgende, som virkeligt er interesserede i mit produkt. Jeg forsøger på en måde at angribe emnet omvendt, dvs. jeg vil ikke finde de mest populære søgekriterier og så anvende dem i en kamp med andre med flere penge end mit firma. Jeg vil i stedet forsøge at gøre mine søgekriterier populære på det lille marked, hvor mine kunder skal findes.

Lyder det helt tåbeligt eller umuligt?

Jo - det "risikerer" du. Og hvad så? Du får jo ikke meget ud af gode placeringer på søgninger, ingen benytter.

Opgaven med at skulle lære et helt lands potentielle safariturister at kalde deres drømmerejse noget andet end det, der er naturligt for dem, er nok noget af en udfordring. Hvordan har du tænkt dig at lære dem det? Ved at bruge millioner på tv-reklamer, der skal lære dem, at de skal søge efter dig på andre søgetermer? Nej - det holder ikke.

Mød dine potentielle kunder der, hvor de er - også sprogligt. Det er MEGET billigere og mere effektivt.

Se herunder - der er mindre end 10 globalt, der søger efter dit eksempel pr. måned - men noget mere guf at hente på mere "normale" søgninger. Det er prisværdigt at ville ændre verden, men det koster kassen ;-)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)