Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FTP Koder

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Min kære host som jeg er på vej væk fra vil ikke udlevere mine ftp koder

hva gør jeg så??

Mvh Diesel

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du stadig et gældende abonnement? Hvis ja, så SKAL din host gøre det,

Er dit abonnement udløbet, er de i deres gode ret til ikke at give dig adgang til serveren.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Han kræver betaling for et helt år og jeg vil væk nu.

har ikke betalt noget iår og vil betale til og med denne md, men hvis jeg har retten på min side skal han jo give mig koder uanset hvad !!!

Ligesom en revisor skal udlevere ens papirer uanset om man skylder ham 1 mill eller hva

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har noget liggende på serveren som er din ejendom, og han ikke vil/kan udlevere FTP-koder, så skal du blot bede vedkommende om at udlevere det der er din ejendom.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvis han nægter hva gør jeg så,  han har lukket den ned i trods med det samme da han fandt ud af jeg ikke spille efter hans pipe???

Mvh Diesel

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

diesel:

og hvis han nægter hva gør jeg så,  han har lukket den ned i trods med det samme da han fandt ud af jeg ikke spille efter hans pipe???

Mvh Diesel

Det lyder ikke for godt.

Er det et rigtigt hosting firma, eller er det en privat person, hvor du har fået lov til at blive hosted?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger på det webhotel? Noget kode du selv har lavet og lagt op, noget som en 3. part har lavet for dig og lagt op eller noget som webhostfirmaet har lavet og lagt online?
Hvis det er en af de 2 sidste, har du så skriftligt sikret dig rettighederne til arbejdet?

Er dit webhotel rent faktisk udløbet, så alt er deaktiveret?
Annoncerer de at du har mulighed for ftp?
Har du accepteret nogle forretningsbetingelser som siger, at du automatisk gentegner dit abonnement ved udløb, såfremt du ikke selv aktivt opsiger det inden en bestemt frist?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

han er bare en privat som har det som supplement til hans andre ting det er dog via hans momsreg firma....  

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

diesel:

han er bare en privat som har det som supplement til hans andre ting det er dog via hans momsreg firma....  

Min personlige mening, er at han burde give dig dine ting du har liggende på din ftp, men i dette tilfælde skal du ikke regne med det.

Da jeg skulle skifte host fra surftown af, der syntes jeg at jeg fik en rigtig god service, de genåbnede mit webhotel, for at jeg kunne få tingene fra min FTP, uheldigvis er det ikke alle folk der er ligeså flinke.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lønne

er ikke nogen it haj, så det jeg gjorde var at få mit domæne navn og så lagde han det på hans server og lavede hjemmesiden, tog desværre ikke kopier af de koder han fik men dem har han vel også ændret.....?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)