Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min host får timeout(?) når man forsøger at uploade filer!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg står med et problem. Jeg har netop skrevet til over 70 kunstnere, der skal til at uploade deres kunst til mig, vha. en upload-formular på www.21st-art.com/submit

Problemet er bare, at takket være £#@&* Surftown (gætter jeg hvertfald på!) får man 'Siden kan ikke vises', midt i man er ved at uploade filen. Der er tale om filer på i gennemsnit 2 mb. Jeg bruger en joomla-løsning, med et installeret component der sender filen videre til min mail.

Hvad gør jeg? Kan det virkelig passe Surftown ikke kan håndtere noget så simpelt? Er der et sted jeg kan flytte min side hen ASAP så det virker?

Håber I kan hjælpe mig!

All the best
Kasper Andreassen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en fil i webroden som hedder .htaccess

Sørg for filen indeholder:

php_value upload_max_filesize 20M
php_value post_max_size 20M
php_value max_execution_time 200
php_value max_input_time 200

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc: Hvis det virker, så er du virkelig min helt med sukker på! Prøver det lige!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker desværre stadig ikke.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Regner med at du har kastet dit ? I et Forum for Joomla, har bemærket at der findes flere danske forums med tilsyneladende meget kompetente brugere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Regner med at du har kastet dit ? I et Forum for Joomla, har bemærket at der findes flere danske forums med tilsyneladende meget kompetente brugere.

Hej Per,

Har jeg ikke, da jeg som sådan ikke tror det har noget med Joomla at gøre. Er rimelig sikker på det er Surftown der er problemet. Håber derfor der er nogle der ved hvad man kan gøre eller kender en bedre host jeg kan flytte mine filer til ASAP.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har uploadet .htaccess filen (bemærk . foran) i roden af dit webhotel - altså der hvor index.php filen ligger?

Det kan være de blokere brugen i .htaccess man så bør du kunne editere i din php.ini fil eller sætte de  indstillinger på dit kontrolpanel.

Der findes nok næppe ret mange i det her land mere flere timer på Joomla end mig ;)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort svar er at surftown simpelthen er nogle klaphatte.

Længere svar er:

Surftown har et filter og det gør at med mindre man har skrevet sin ip i kontrol panelet så kan man komme til at støde på fejl. Vi lavede et lille cms system en gang men det var kun på vores computer det virkede da surftown ikke tillader at man ændre i databasen med mindre ens ip er listet i "ekstern ip" tror jeg det hedder.

Hvis du bruger en fileupload hvor den skriver til databasen KAN det være derfor.

 

Det kan også ske du bare ikke har sat rettighederne. Åben din ftp klient, find mappen du vil uploade til og højreklik og tryk permissions/prefrences eller noget i den stil og giv alle rettigheder til den mappe.

Når problemet er løst så skynd dig at skifte udbyder. Run forrest run hehe.

er du interesseret i at skifte kan du skrive til mig på admin@cetadesign.com

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:
Vi lavede et lille cms system en gang men det var kun på vores computer det virkede da surftown ikke tillader at man ændre i databasen med mindre ens ip er listet i "ekstern ip" tror jeg det hedder.

Jeres system skulle da meget nødigt lave connections til databasen fra client IP. Alle programmører med fornuft vil naturligvis lade php-filen (eller anden kode-fil), få access til databasen via server side execution, og derved er det ikke ens egen IP eller andres IP der har nogen betydning. Udelukkende webserverens IP har betydning her og connecter således til database, hvorfor dette med IP opsætning / ekstern IP tilladelse ikke har noget med dette at gøre.

Men måske taler du i virkeligheden om noget helt andet, det giver ihvertfald ingen mening det du skriver ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Du har uploadet .htaccess filen (bemærk . foran) i roden af dit webhotel - altså der hvor index.php filen ligger?

Det kan være de blokere brugen i .htaccess man så bør du kunne editere i din php.ini fil eller sætte de  indstillinger på dit kontrolpanel.

Der findes nok næppe ret mange i det her land mere flere timer på Joomla end mig ;)

Har uploadet den til roden af mit webhotel med punktum foran. Selve joomla ligger dog i "/submit"-

Er det noget der er svært at lave og hvad ville det koste at få lavet, hvis man ikke selv kunne?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)