Køb et Amino Sponsorlink
Det var dejligt at høre.
Man kan komme langt med gode argumenter.
Blot sørgeligt, at det skulle være nødvendigt at bruge tid på noget, der er så logisk.
Venlig hilsen,
Christian
ChristianSkatten fastholdes ... SELV om skatteministeren erkender at det vil få negativ indflydelse.Man må bare erkende at Troels Lund Poulsen og for den sags skyld Regeringen er kæmpe idioter.og ja ... de vil "se på hvad der gøres i andre lande" .... hen af vejen.Henrik Sørensen
Sad lige og laeste alle indlaeg omkring iværksætterskatten. Det er atter en soergelig udvikling som er igang i Danmark. Og specielt paa et punkt som reelt skal flytte Danmark i forhold til andre lande.
Hvis du efterhaanden har faaet nok af interessante skattetiltag, og kigger ud efter udlandet vil jeg tilbyde alle gratis raadgivning om at flytte deres virksomhed til Singapore - det gaelder for alle brancher - produktion, service, it, retail etc. udover det kan der etableres kontakt til Angel investor netvaerk i Singapore, som har mange interesser i at faa nye virksomheder/start-ups til Singapore.
Singapore tilbyde desuden et par aar skattefrihed eller at den foerste tjaente million skal der ikke betales skat af.(skifter fra aar til aar, kontakt mig for nyeste opdateringer paa omraadet)
Jeg er ofte i Europa for at snakke med virksomheder om at flytte deres aktiviteter til Singapore, saa kan vaere til raadighed for alle der har interesse i en snak om hvordan de kan flytte deres aktiviteter til Singapore, og hvad de kan spare paa det.
Alternativt kan i skrive eller ringe til mg for spoergsmaal.
br,
Ronni+65 84884661
En undersøgelse viser nu, at Iværksætterskatten allerede nu har haft alvorlige følger for iværksættervirksomheder og at det forventes, at der i de kommende 7 år vil blive investeret 14,5 milliarder kroner mindre i iværksættervirksomheder end der ellers ville have været.
Hurrar for den mest iværksætterfjendtlige regering vi har haft i mange år!
Endelig ser de lyset.
Brian Mikkelsen erkender ifølge epn.dk at iværksætterskatten har fejlet.
"Jeg er ikke i tvivl om, at de ændrede regler har haft negativ effekt på at få business angels til at investere, og derfor gør vi også noget ved det,« sagde Brian Mikkelsen. "
Nå ja, bedre sent end aldrig.
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
John Nielsen: Endelig ser de lyset. Brian Mikkelsen erkender ifølge epn.dk at iværksætterskatten har fejlet. "Jeg er ikke i tvivl om, at de ændrede regler har haft negativ effekt på at få business angels til at investere, og derfor gør vi også noget ved det,« sagde Brian Mikkelsen. " Nå ja, bedre sent end aldrig.
Har lige læst den, jeg fatter ikke de kan være så blinde, det var jo logisk.Hvorfor bliver regeringen altid blind når de ser en mulighed for endnu flere skatter.....
Fordi de eksisterer i et univers som ikke har jordforbindelse.hvis man ser på de fleste politikere så er det skræmmende hvor få der er som har været selvstændinge eller for den sags skyld har haft et "arbejde" hvor de var ansvarlig for at tjene penge.
Politikerne begynder først at reagere på en sag, når "medier" som BT og Ekstra Bladet begynder at skrive om det.For så rammer det alle på overførselsindkomst og når selv Paradise Hotel folket kan se det dumme i det, så begynder det at være kritisk, da det er der stemmerne er.Med andre ord, hvis en sag ikke kan give vælgere til den del af befolkninen, som intet bidrager med, så sker der ikke en skid og det uanset om det er Venstre eller SF.Dbh Martin
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Nu sker der endelig noget nyt i sagen (tråden er bevidst taget op igen efter en pause)
Jeg er blevet interviewet til Berlingske Business i går og skal fotograferes til artiklen på mandag.
De fandt mig her fra tråden.
Er der andre, der er blevet kontaktet?
Jeg synes, at det er SUPER, at de tager sagen op i Berlingske, så vi kan få aflivet denne absurde skat.
Der er lige kommet et valg imellem seneste indlæg fra Martin og dette.
Det vil da blive et paradoks af format hvis en "rød" regering kommer til at ophæve en skat på iværksætteri og vækst i virksomheder og arbejdspladser som en "blå" regering har indført.
Christian iMARKETING: Nu sker der endelig noget nyt i sagen (tråden er bevidst taget op igen efter en pause) Jeg er blevet interviewet til Berlingske Business i går og skal fotograferes til artiklen på mandag. De fandt mig her fra tråden. Er der andre, der er blevet kontaktet? Jeg synes, at det er SUPER, at de tager sagen op i Berlingske, så vi kan få aflivet denne absurde skat. Der er lige kommet et valg imellem seneste indlæg fra Martin og dette. Det vil da blive et paradoks af format hvis en "rød" regering kommer til at ophæve en skat på iværksætteri og vækst i virksomheder og arbejdspladser som en "blå" regering har indført. Venlig hilsen, Christian
Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.