Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics med flere hjemmesider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj! Cool

Jeg er indehaver af flere forskellige hjemmesider, og jeg bruger som så mange andre Google Analytics til at spore min trafik. Indtil videre har jeg oprettet "en ny konto" til hver hjemmeside. Det giver egentlig et fint overblik over alle mine konti.

Jeg har dog lagt mærke til, at man for hver konti kan oprette en såkaldt profil. En af fordelene ved dette er, at man kan se det samlede besøgsantal på alle hjemmesider - det kan man vist ikke med unikke konti til hver hjemmeside.

Mit spørgsmål går på, om det er smartest at gøre som jeg har gjort hidtil, eller om jeg skal nøjes med én konto og så oprette en profil til hver hjemmeside.

Hvad gør I?

På forhånd tak.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig én konto med mange profiler - så er du fri for at logge ind og ud hele tiden.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pholst

Du skal primært tænke på 2 ting. 

1. Hvis du på et tidspunkt har behov for at give administratorrettigheder til en anden person, så vil han kunne se data for alle dine websites, hvis du har oprettet profiler. 

2. Hvis du anvender mere end én adwords-konto til dine websites, så er det lettere med en ny konto pr. website (hvis du altså benytter dig af at kunne linke GA og Adwords)

Det er ikke noget problem mht. logind. Du skal bare have én email/google-konto som du giver fuldmagt til dem alle. Så vælger du bare den konto du vil se på i drop down menuen øverst th. 

(Det samme gælder for dig Thomas R. I øvrigt ros til dine pod casts herfra ...)

Mvh

Chrilles
www.misura.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)