Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her kan Agf lære noget..

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så vandt FCK jo igen, igen. Er lidt kedeligt at vinde DM uden at spille sig ud, men sådan er det nu for FCK. Luksus problemer.

Nu håber vi allesammen at Brøndby ikke vinder noget Wink , og at Randers klarer den.

AGF tager det åbenbart ikke så tung at de snart er helt færdige i dansk fodbold. Så mon ikke de kunne lære noget af den her amerikanske træner som lige har tabt med sit hold, og skal vurdere sit eget hold bagefter.

(han er IKKE tilfreds )

&feature=player_embedded#!">

&feature=player_embedded#!

 

 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahahaha

Ja det bliver sommer, sommer og sol, AGF og Erik i 1. division ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja i første omgang . Med deres kæmpegæld, spillere der skrider og sponsorere der er trætte af at blive pisset i ansigtet så kan AGF godt begyndte at kigge efter Danmarksserien.

Jeg har nu ikke noget imod AGF, men de er FUCKED up.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt hvor hurtigt få mennesker kan ødelægge en klub...

Meeeeeeen det er sku selvforskyldt!!! Og nu har de ik engang gamle Kurt til at spytte i kassen mere ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at forestille dig at DK`s næststørste by tiljubler dit produkt betingelsesløst, masser af sponsorer og investorer er også helt tosset med dig, du får GRATIS landsdækkende markedsføring i alle de store aviser og på TV uge efter uge, år efter år... og ALLIGEVEL kan du ikke finde ud af at tjene en krone på det ? Altså hvor retarderet må man være ?

Ærgeligt at alle de rigmænd der sidder i bestyrelserne for de fodboldklubber ikke ser det som en forretning, som Don Ø gjorde, men som tidsfordriv.

Der var mange der ville give deres højre arm for den markedsføring og fanatisk tiljubling af deres produkt som fodboldklubber får

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ærgeligt at alle de rigmænd der sidder i bestyrelserne for de fodboldklubber ikke ser det som en forretning, som Don Ø gjorde, men som tidsfordriv.

Det er forhåbentlig ik Brian Steen, som du kalder rigmand...

Og ja han burde smutte sammen med sit slæng, og overlade deres jobs til kompetente mennesker!!!

Hvor meget har AGF tabt de sidste 10 år? Over 500 mio kr eller sådan noget?

MVH
Roberto Cavalli Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige med AGF`s bestyrelse, men rundt omkring i klubberne sidder folk som Niels Thorborg i OB (Leasy, Expert og andet. Fyns rigeste, mange milliardær) i Vejle er der Lego arvinger, Stimorol arvinger osv osv hele vejen rundt i klubberne, men ingen af dem kan lave fodbold til en god forretning, eller jo det kunne de hvis de tog det seriøst og ikke bare så det som et legetøj

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
i Vejle er der Lego arvinger, Stimorol arvinger

Nu er stimorol et amerikansk brand, der er lavet på licens ved gumlink tidligere DandyStick out tongue
Men det skal nu ikke skulle os af.....selvom den virksomhed køre med en hvis del i vandskårben.

Til emnet

Så har AGF aldrig set sit potentiale, og de har alle dage kørt som en danmaksserie klub, hvor de har ansat tidligere profiler, fra banen i ledende stillinger. Uden at de har nogen viden omkring det.

Ligeså, så er det en klub der er rigtig gode til at øddlægge en god træner, ved at bestyrelsen og ledelsen blander sig i holdopstillingen....ligeså hvem der skal spille for klubben. Og lige pt så er hele spillet bygget op omkring en spiller. Og det er lidt for nemt på det plan at dæmre op for.

Men seriøst set så har de nogle rigtige gode spillere, men problemet er lidt ligesom, at de ikke må overdøve de dyre spiller. Og det er sådan en typisk Århusianer indstilling, også i erhvervslivet, hvorfor Århus heller aldrig har kunne tiltrække de store eller de overskudsgivende virksomheder. Generalt set så er Århus en sådan selvfed by, der tror de er dygtige, og derfor ikke skal gøre en indsats, for at man kommer frem, da det jo altid har kørt sådan, og det har jo virket indtil nu.....men problemet er jo netop at mange andre byer tilbyder bedre produkter, til billigere penge. Og derfor vil det også skade Århus.

Så jeg ser det kun som en god ting at AGF ryger ned, sådan at de snart kan blive klar over at den ledelses stil de fører ikke holder. Men at de skal til at tænke sig mere om. Og jeg tror så heller ikke at fansene vil være så overbærende denne gang, som sidst. Og at det vil ramme dem endnu mere på pengepungen.

De har jo ikke lært af, sidst de røg ned, men fortsætter i samme duer, og det er jo lidt som at være ligeglad med dem der betaler nogle af de dyreste stadionpriser.

/Kenneth

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige at jeg glæder mig til at se Martin Jørgensen på Hjørring stadion. Kæft det må være bittert:D

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Jimi Hove:
i Vejle er der Lego arvinger, Stimorol arvinger

Nu er stimorol et amerikansk brand, der er lavet på licens ved gumlink tidligere DandyStick out tongue
Men det skal nu ikke skulle os af.....selvom den virksomhed køre med en hvis del i vandskårben.

Den kommentar er sku BIG FAIL!!! Se selv her!

Stimorol er dansk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)