Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der skat forbundet med den slags aftaler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget godt spg.

Jeg er ike specielt skattekyndig, men mon ikke SKAT kan finde en måde at lægge sin klamme hånd her Smile

Hun påtager sig vel en opgave, og får fri bolig = beskatning .

Men som sagt bare mit bud.

PS. iøvrigt et super flot anlæg i Tyrkiet - dog noget langt ude fra byen....

Tror det er prins Joakim der har en lejlighed der ( eller måske bare et rygte).

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I princippet kan man anlægge den anskuelse, at det ville være skattepligtigt, men mon ikke den side er afdækket, idet der fremgår af artiklen, at hun skal være med til at promovere hele bebyggelsen o.s.v..

Det betyder jo rent faktisk, at hun er på arbejde i den tid, hvor hun har lejligheden til rådighed, og derved bliver det alene et spørgsmål for ejerne og virksomheden, som ønsker hendes "arbejdskraft".

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Meget godt spg.

Ja for det kan jo sætte nogle ting i perspektiv, hvis man som udlejer på den måde kan få noget gratis markedsføring ved at tilbyde kendisser adgang i givne perioder.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej

I princippet kan man anlægge den anskuelse, at det ville være skattepligtigt, men mon ikke den side er afdækket, idet der fremgår af artiklen, at hun skal være med til at promovere hele bebyggelsen o.s.v..

Det betyder jo rent faktisk, at hun er på arbejde i den tid, hvor hun har lejligheden til rådighed, og derved bliver det alene et spørgsmål for ejerne og virksomheden, som ønsker hendes "arbejdskraft".

Hilsen

Tonny

Jo men der er jo beskatning af ting som man får stillet til rådighed f.eks. biler, internet, sommerhuse osv osv..

Det jeg hæfter mig ved, er at der i overskriften står helt gratis.. men derfor kan der selvfølgelig godt afregnes skat.

Mit spørgsmål skyldes ikke misundelse, men mere i retning af en markedsføringsmulighed på lignende vis for andre produktgrupper...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

I princippet kan man anlægge den anskuelse, at det ville være skattepligtigt, men mon ikke den side er afdækket, idet der fremgår af artiklen, at hun skal være med til at promovere hele bebyggelsen o.s.v..

Det betyder jo rent faktisk, at hun er på arbejde i den tid, hvor hun har lejligheden til rådighed, og derved bliver det alene et spørgsmål for ejerne og virksomheden, som ønsker hendes "arbejdskraft".

Hilsen

Tonny

Jo men der er jo beskatning af ting som man får stillet til rådighed f.eks. biler, internet, sommerhuse osv osv..

Det jeg hæfter mig ved, er at der i overskriften står helt gratis.. men derfor kan der selvfølgelig godt afregnes skat.

Mit spørgsmål skyldes ikke misundelse, men mere i retning af en markedsføringsmulighed på lignende vis for andre produktgrupper...

Hej igen

Der er jo ingen tvivl om, at sættes dette korrekt op, så er der absolut mange muligheder for et promotion stunt eller reklamefremstød, hvordan det skrues sammen afhænger følgelig også af, hvordan de skattemæssige forhold tilrettelægges.

For mig er der ingen tvivl om, at en "kendt's" tilstedeværelse i en eller anden relation til et produkt eller en ydelse kan ske uden skattemæssige konsekvenser for vedkommende, idet modydelsen netop er at promovere produktet/ydelsen. Hvervgiverens fordel er netop reklameeffekten af dette set-up.

Man kan udmærket forestille sig lignende indenfor alle former for produkter og ydelser.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)