Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Hosting? Billigt godt og enkelt

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Nielsen:

Jeg bruger selv Servage, og har været godt tilfreds, de har på et tidspunkt haft lidt bøvl med hastigheden på deres database servere, men synes ikke jeg har oplevet noget længe..

Servage er god til alt andet end database-tunge ting - der skal man fide noget andet. Jeg har haft Servage til udviklingsbrug de sidste fem år, og billede er hver gang det samme. Hastigheden på database-processer falder stille og roligt; jeg bliver gnaven nok til at brokke mig og efter en del bævlen frem og tilbage med support giver de mig ret og tilbyder at flytte til en nyere database-server - hvorefter det hele gentager sig!

Du får MASSER af plads, men dtabasekald skal holdes på et minimum hvis brugerne skal synes om det...

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Claus Nielsen:

Jeg bruger selv Servage, og har været godt tilfreds, de har på et tidspunkt haft lidt bøvl med hastigheden på deres database servere, men synes ikke jeg har oplevet noget længe..

Servage er god til alt andet end database-tunge ting - der skal man fide noget andet. Jeg har haft Servage til udviklingsbrug de sidste fem år, og billede er hver gang det samme. Hastigheden på database-processer falder stille og roligt; jeg bliver gnaven nok til at brokke mig og efter en del bævlen frem og tilbage med support giver de mig ret og tilbyder at flytte til en nyere database-server - hvorefter det hele gentager sig!

Du får MASSER af plads, men dtabasekald skal holdes på et minimum hvis brugerne skal synes om det...

Enig.... men som jeg skrev, synes nu ikke jeg har haft de problemer længe, førhen var det enddog meget ofte, så kan jo være de har oppet sige en smule...

Claus

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du skal være velkommen til at kigge i min oversigt over webhoteller, for at finde inspiration. Jeg har dog endnu ikke test af hverken support, kontrolpanel, eller stabilitet, som du efterspørger, men det kommer senere ;-)

Personligt har jeg fine erfaringer med Web domain og Unoeuro, som jeg begge kan anbefale. Bruger du Unoeuro, så benyt gerne rabatkoden "5X2L2F", så får både du og jeg 3 måneders gratis hosting :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)