Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har WPS server hos surftown.dk , har problemer med at oprette wordpress

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

surftown.dk jeg har tilføjet næsten alle mine domæner der og flyttet dem med de viser også alt virker normalt på kontrolpanel også hos dk-hostmaster er flyttet og godkendt også tilføjet igennem surftown.dk kontrol panel

jeg kan ikke se on click på kontrol panel ,på siden

Er nogle der ved hvordan man får domænerne over på surftown.dk WPS

VPS server, hvor er de forskellige hjemmesider placeret, eller ligger de ikke derinde, og hvis det er sådan hvordan skal man så selv ligge dem ind, og hvis der er sådan, hvordan gør man det. ?

Håber på nogle kan hjælpe mig

Venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev i går kl. 19.12 til supporten og afventer svar endnu

WPS server , er det tilbud de køre på forsiden på deres hjemmeside til 79 kr per måneden

Er der en venlig en der kan hjælpe mig med surftown.dk WPS ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Den kender jeg godt og kan godt finde udad det , med har et produkt med flere domæner , de små webhotel med kun et domæne er let nok

Lagersalg123 - JEN:

Hej Michael

Jamen det jeg har linket til er guiden til brug for VPS - var det ikke det du manglede? eller er der noget jeg overser?

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Den kender jeg godt og kan godt finde udad det , med har et produkt med flere domæner , de små webhotel med kun et domæne er let nok

Lagersalg123 - JEN:

 

Hej Michael

Jamen det jeg har linket til er guiden til brug for VPS - var det ikke det du manglede? eller er der noget jeg overser?

Nej mangler at få domæner over på WPS .

Domæner er på surftown.dk kontrol panel , med er ikke på WPS server, Derved kan jeg ikke installere wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Den kender jeg godt og kan godt finde udad det , med har et produkt med flere domæner , de små webhotel med kun et domæne er let nok

Lagersalg123 - JEN:

 

Hej Michael

Jamen det jeg har linket til er guiden til brug for VPS - var det ikke det du manglede? eller er der noget jeg overser?

 

Nej mangler at få domæner over på WPS .

Domæner er på surftown.dk kontrol panel , med er ikke på WPS server, Derved kan jeg ikke installere wordpress

Ok -  du har et kontrolpanel til dine eksisterende domæner eller? og et andet til VPS systemet ikke?

Hvis det er sådan, så da jeg på et tidspunkt snakkede med dem, så skulle man selv oprette alle domænerne på VPS. Jeg mener du kan downloade root og alle underliggende mapper for hvert domæne til din pc via det ene kontrolpanel og så uploader du det igen til VPS.

Jeg er ikke 100 på det er sådan, men det var sådan jeg forstod det. Jeg står selv foran at vælge en VPS løsning da jeg nu har over 200 domæner... Min udfordring er dog stadig, at jeg ved ikke hvor god balancing der køres på VPS og derfor kan man med f.eks. 100 joomla eller 100 WordPress sider godt komme i problemer, er mit indtryk..

 

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nej mangler at få domæner over på WPS .

Domæner er på surftown.dk kontrol panel , med er ikke på WPS server, Derved kan jeg ikke installere wordpress

Har du adgang til at rette i DNS på domænere? Så skal du bare ændre A-recorden til VPS'ens IP adresse. Når de så peger på serveren så skal du i Apachen ændre et sted så du har virtuelle hosts. Selv bruger jeg ISPConfig til at styre mine domæner på serverne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

 

Ok -  du har et kontrolpanel til dine eksisterende domæner eller? og et andet til VPS systemet ikke?

Hvis det er sådan, så da jeg på et tidspunkt snakkede med dem, så skulle man selv oprette alle domænerne på VPS. Jeg mener du kan downloade root og alle underliggende mapper for hvert domæne til din pc via det ene kontrolpanel og så uploader du det igen til VPS.

Jeg er ikke 100 på det er sådan, men det var sådan jeg forstod det. Jeg står selv foran at vælge en VPS løsning da jeg nu har over 200 domæner... Min udfordring er dog stadig, at jeg ved ikke hvor god balancing der køres på VPS og derfor kan man med f.eks. 100 joomla eller 100 WordPress sider godt komme i problemer, er mit indtryk..

 

 

Ja det er korrekt der 2 er kontrol paneler faktisk er der 3 et hopper op når man klikker tilføjer domæner ,jeg har gjort denne proces har flyttet domæner

Vis det er korrekt man igen skal downloade igen ligge den på computer er arbejdet lige for dobbelt med mindste 100 % for jeg har også over 100 domæner der.

Forstod bare det var det nemmeste sted , det er det åbenbart ikke , vis det er korrekt , hvad du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Vis det er korrekt man igen skal downloade igen ligge den på computer er arbejdet lige for dobbelt med mindste 100 % for jeg har også over 100 domæner der.

Forstod bare det var det nemmeste sted , det er det åbenbart ikke , vis det er korrekt , hvad du skriver

Hvis du allerede har 100 domæner liggende på et webhotel hos Surftown og du så får en VPS fra dem, så ja... så skal du downloade alle dine filer og lægge dem op på VPS'en.

 

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)