Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin til reklamer....findes det?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg stødte lige på en ovre på freelancer som ønskede et plugin til wordpress. Jeg smider lige kravenel nedenfor men er der nogen der ved om der ikke allerede findes et lignende plugin?

"

Beskrivelse af opgave:

Jeg skal bruge et Advanceret Bannerstyrings Plugin til Wordpress. Jeg skal kunne segmentere Tekst og banner annoncer efter Kategorier og Tags, så de kun bliver vist i relevante kategorier og tags.

Nogen af Funktionerne:
- Tilføje Annoncører, gerne en form for integration med Wordpress' Brugersystem. Der vil i forvejen være aktive brugere som kan oprette Posts og de 2 bruger "kontier" må ikke hænge samme da det er 2 forskellige typer kontier.
- Tilføje Banner/Tekst Annoncer.
- Jeg for brug for 3 forskellige typer annoncer. Banner Annonce, Banner/tekst Annonce & Tekst annonce.
- Mulighed for at Uploade bannere igennem Wordpress eller taste annonce kode ind.
- Jeg kan Redigere Størelse, Title, Beskrivelse på hver Annonce.
- Styring af Hvor mange klik,Visninger og hvor lang tid banneret skal vises.
- Tildel Kategorier, Tags hvor Annoncen skal vises.
- Tilføje Annonce Placeringer. Det vil sige jeg kan oprette Ad Spot 1 som er en Tekst Spot hvor jeg kan have X antal tekst annoncer.
- Annonce Placeringer skal have egne styles. Redigering af Rammer, Farver, Font, Størelser etc.
- Et Overblik over "Snart Udløbet" Annoncer på Dashboard. Med Samlet antal sidevisninger bannerne har haft.
- Integration med Google Analytics med tracking af bannere, ville være fedt, hvis det kan lade sig gøre?
- Udvikling af forskellige Widgets med forskellige annonce størelser. f.eks 125x125 hvor jeg kan vælge hvor mange der skal vises. Eller Widget med Tekstannoncer hvor jeg ligeledes kan bestemme antal Tekstannoncer der skal vises.

Andre Ad Plugins bruger en kode så som <-- Ad Spot #1 --> som sender en besked til pluginet at her skal den Annonce placering være. Det kunne jeg godt tænke mig eller lign, for at give mig fleksibilitet hvad angår placering af annoncer.


Det var sådan set de vigtigste ting som jeg har regnet med. Alt skal kunne adminstreres fra Wordpress Backend og give mig mulighed for at have kontrol over det hele.

Er der nogen spørgsmål så er du velkommen til at skrive. Jeg ser gerne at komme igang med det ASAP og gerne en/flere som har arbejdet med wordpress og wordpress plugins før.""

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med et plugin der kan hente og vise reklamer fra Euroads.dk. Du vil kunne vælge forskellige størrelser og vælge nøjagtigt hvilke bannere du vil vise.

Dog kan det ikke så mange ting som der er ønsket der :)

Men det han vil ha er ikke det jeg laver kan jeg se :) men det burde være lige til højrebenet når man får tid...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)