Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde servere, samt se hvilke domæner der er hostet

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Til min oversigt over webhoteller vil jeg lave en performance test af de forskellige hoteller. Jeg forventer at måle "Response time" via Pingdom.com og så udvælge 2 hoteller ved hver udbyder.

- Er der nogen der kender bedre metoder til at måle performance hos webhotellerne?
- Hvordan finder man ud af hvilke servere hver webhotel-udbyder har?
- Hvordan ser man hvilke domæner der er hostet på en server?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hey.

Den nemmeste måde er nok at finde frem til serverens navn eller ip adresse, og den vej så finde ud af hvor mange domæner der ligger på serveren og på sin vis også hvor mange webhoteller der er.

Der findes hjemmesider som allerede gør dette, den jeg synes er bedst er:

http://netnationen.dk/search/server/194.126.234.120/

det de er en af mine servere.

Mvh Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er en fin service hos netnationen, som jeg forventer at gøre brug af :-)
Jeg blev henvist til nøjagtig samme side i en PM, af en person som tilbød at programmere en løsning for mig, men jeg regner nu med at lave testen selv ;-)

Jeg skal nok linke til artiklen (og dermed også resultatet) når den er færdig om ca. 1 måned.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh..... mit firma kom ikke med :) www.netopcom.dk - men jeg håber at du kører en test senere igen :)

Men interessant...

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed artikel, det kan ihvertfald gøre det en del lettere næste gang jeg står og skal bruge et webhotel..

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Nårh..... mit firma kom ikke med :) www.netopcom.dk - men jeg håber at du kører en test senere igen :)

Men interessant...

Det skyldes at Private hjemmesider er en affiliateside med alle de discount webhoteller der tilbyder provision. At det er en affiliateside har ikke haft indflydelse på selve testen, men de webhoteller der er taget med i testen er naturligvis dem som jeg linker til fra affiliatesiden.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk:

Super fed artikel, det kan ihvertfald gøre det en del lettere næste gang jeg står og skal bruge et webhotel..

Tak for rosen, og brug endelig testen når du skal kigge på webhotel næste gang Big Smile

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt se du ikke er kommet videre med siden.
Det er da komplet useriøst at skrive ubegrænset trafik når du ikke har deres passus med, den begrænser nemlig trafikken med diverse paragraffer som er uforståelige for brugeren.
Derudover er der pt. kommet gevaldige prisstigninger på web10.
Siden er jo ikke videre seriøs, når du er i lommerne på dem som du har i dit skema

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har da intet med det at gøre, han har foretaget en uvildig test blandt de webhoteller han har en affiliate aftale med. Du er vist bare utilfreds over ikke at komme på listen - men du kan jo tilbyde en affiliate aftale på dine egne webhoteller, så er jeg sikker på at du nok skal komme med på listen, hvis du da ellers kvalificeres som discounthotel..?

web10 har heller ikke ændret priserne så vidt jeg kan se - de angiver nu bare prisen incl moms i stedet for tidligere ex moms (9 kroner + moms = 11,25)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)