Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løs mit database problem - kan du løse det er der arbejde til dig..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg har en hjemmeside som skal over på et andet domæne, det driller en smule. Ham der har prøvet at lave siger et det er følgende problematik: 

"At databasen som ligger på One.com skal importeres til en anden database, der har indstillinger der giver databasen lov til at blive kaldt fra andre domæner."

Kan du hjælpe mig med at få den over på et nyt domæne er der en god flaske rødvin og at du får arbejdet at lægge den op på de nye domæner (4 stk cirka)..

Skriv på rasmuslykke@gmail.com NU

eller skype: rasmuslykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ramus,

Det her bygger på en del antagelser, men det er sandsynligvis en MySQL database. For at opnå adgang til MySQL serveren, skal man som regel have sin webserver på samme interne net (det er lidt simplificeret), ved dit webhotel ud. Du kan derfor eksempelvis ikke connecte til en MySQL server på Surftown, fra dit webhotel hos Gigahost.

Omvendt tilbydere nogle webhoteller, at indtaste de IP adresser hvor der gerne må laves en forbindelse til 'udefra'.

Jeg ved ikke om det løste det, men det blev da belyst :-). Omend for at løse det problem, kræver det netop dit webhotel understøtter den mulighed.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores side fitweb kører lige nu på one.com og den kan vi ikke få herinde.

Men vi vil gerne købe et andet domæne og lægge den op, på f.eks. surftowns systemer, men det er der også problemer med - kan du løse det, vil du give det et forsøg?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at beskriv lidt mere nøje hvad du vil flytte hvorfra og hvortil.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke din udbyder tillader adgang til deres mysql-server ude fra nettet af kommer du ingen vegne med det og vi kan ikke hjælpe dig med at løse det.

Så du er nødt til at spørge din udbyder om det er noget der er åbent for, jeg vil formode at de fleste har lukket for adgang udefra af sikkerhedshensyn.

Alternativt skal du over på din egen server, f.eks. en virtuel server men det er nogle helt andre priser end for et webhotel hvis du skal have service osv. med på sådan en.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I kan godt spare jer, trådstarter forventer gratis arbejde.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg er nu heller ikke interesseret i at sælge noget - så havde jeg taget kontakt til trådstarter via e-mail eller PM :-).

I øvrigt kan jeg se at Surftown faktisk tilbyder ekstern DB adgang, via IP sikkerhed.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

I øvrigt kan jeg se at Surftown faktisk tilbyder ekstern DB adgang, via IP sikkerhed.

Jep, og så vidt jeg husker laver de faktisk IPTables regler sådan at mysql-dæmonen også er sikret, det er ret smart :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens bilde mig ind - jeg har ikke afprøvet det i praksis... Men det kunne jo egentlig være en god måde at lave discount redundant database løsning, mellem surftown og en anden billig udbyder.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)