Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway, til webshop, hvilken ??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

På esprezzo.dk bruger vi epay og er glade for det.

Men klart, det ville være bedre hvis det var en del af sitet.

Bruger du Magento?

Jeg har en indstilling under Betalingsformer -> ePay der hedder "Integrated layout. if you would like the cardholder to pay within the same layout of the shop and not by a payment window you must enable the integrated layout here. However if you would like to use the ePay Standard Payment window this setting must be disabled."

Den har jeg sat til "Integrated within existing layout - Standard (1)"

Personligt foretrækker jeg betalingsvinduer, da jeg stoler mere på dem end på de enkelte shops... men den brede befolkning lader til bedst at kunne lide integreret design.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun sige Yes til ePay.


Det problem trådstarter omtaler kan ikke være selve ePay systemet der fejler - men derimod opsætning af systemet på de enkelte shops der har givet problemer.

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

der er flere faktorer, som man bør overveje:

- hvordan er supporten, hvis du har et problem med en transaktion (tlf, email, chat?) -

- Hvilke oplysninger kan du se om en transaktion ( ved afvisning - hvorfor? , hvor nemt er det er hæve penge, tilbageføre penge og følge historikken på en transaktion)

- kan du dele beløbet på transaktionen, hvis du feks skal lave en dellevring til kunder (det kan dibs, men ikke quickpay - ved ikke med e-pay)

- den månedlige ydelse, som du skal betale til gatewayen

- kan du sætte dit logo ind på betalingsruden etc.

pøj pøj med det

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kvinde:
- kan du dele beløbet på transaktionen, hvis du feks skal lave en dellevring til kunder (det kan dibs, men ikke quickpay - ved ikke med e-pay)

det kan man faktisk godt v. quickpay. Dog indtil videre kun via API'et. Kommer også snart i manageren.

Vh

thomas jensen, quickpay

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres mange svar.. 

Af hvad jeg kan se fører epay.. 

Og som jeg forstår er det kun den enkelte webshop der har fucket det op ved opsætningen, og ikke er noget der er en gentagende fejl.  fra epay af.. Og mit ønske er at det bare funger, bla. gratis dns. de deres epay er umuligt at have noget at gøre med. Jeg bruge chrome, og kunne ikke betale og brugte omkring en time på at udføre købet, Så det er sådan nogle situationer jeg vil fjerne fra vores webshop.  Og jeg vil gerne have onsite chekout. 

hvad mener i med api?? 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakub Slusarek:
bla. gratis dns. de deres epay er umuligt at have noget at gøre med.

Jeg giver dig fuldstændig ret i, at GratisDNS's implementation af ePay ikke er den bedste, der er set... Normalen er ikke, at der bliver blokeret et popup-vindue, som det sker hos dem.

De to typiske muligheder er, at:

1. Man integrerer i eget design via remote load ssl
2. Man bruger betalingsvinduet, så det åbner, når brugeren trykker på en knap - og IKKE først bladrer videre til en egen side og prøver at åbne et vindue onload.

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale QuickPay, det virker, er nemt at have med at gøre, har et godt api og en hurtig support hvis man har et eller andet man ikke lige forstår.

Og så har de vist den absolut bedste driftsikkerhed blandt de danske betalingsgateways.

De har naturligvis også et fint betalingsmodul til Magento

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)