Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan man også tjene penge..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld "igang", men kunne ikke lige dy mig som tekstforfatter: "...eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon"...Hehe, tror du mente: "Eller har du børn, der skal til at have en mobltelefon."

Børnene kommer næppe ud med en mobiltelefon i hånden. Wink

Ved du hvad? Det var faktisk skrevet lige præcis som det skulle, men jeg kan regne ud at du ikke har set Apples nye mini iPad, specielt til kommende børn Wink

Ja ja, kommeaer punktummer osv. er jo bare unødvendig spild, Men det kan godt være, at jeg skulle overveje en tekstforfatter når jeg skal i gang med mine hjemmesider..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Ja det er med at være vågen. Det står endda med rød og fed skrift lige under hvor man klikker for at begynde testen. Det er sgu i den bedste Facebook-stil Stick out tongue

Fandt den tilfældigt fordi den dukkede op som Adsensereklame på mit nye projekt med nyheder om børn (hvad den annonce så lige har med nyheder om børn at gøre?) Surprise

Og meget a pro pos børn: Lige nøjagtig pga sider som denne, og rigtig mange andre, er det en gode idé at få "børnseikring" på de mobiltelefoner børnene bliver udstyret med. For det kan hurtigt løbe op, og børnene aner jo ingenting. Jeg har set mange eksempler på børnenes regninger, der er løbet op i både 2 og 3.000 kr. bla. pga. sider som disse.

Så det er bare et råd: Har du børn eller skal du til at have børn der har en mobiltelefon, så få lukket af for disse muligheder, for det kan hurtigt blive dyrt.

Heldigvis går der laaaaaaaaaang tid før min datter skal til at have mobiltelefon. Men ja, til den tid skal der blokeres for disse sider. Det er utroligt hvordan voksne kan udnytte moderne teknologi til at tjene penge ;p

Der gav du mig egentligt også en idé til et godt emne jeg kan tage fat om. Tak Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt mystisk de skriver så langt nede det koster 2 x 50 kr at få svar, kan ikke se det på en 17 skærm størrelser uden køre nedad siden at det koster nogle penge

 

Derved virkelig mystisk siden som tvivler giver noget udad over en god griner i den dårlige markedsføring måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, nej, det må jeg tilstå, igang, jeg har ikke set Apples nye mini iPad specielt til kommende børn. Men det undrer mig såmænd ikke, at man nu også tænker i forbrugere, der endnu ikke er født. Yes

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)